Og³oszenie z dnia 2023-07-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00443228/01 - Wynik z dnia 2023-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE P£YWALNI KRYTEJ WAT
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wat.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE P£YWALNI KRYTEJ WAT
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1217ff5-1be4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00293530
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00170899/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³uga ratownictwa wodnego - p³ywalnia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wat.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski, dokumenty, o¶wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje udostêpniane i przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu wniosków, dokumentów, o¶wiadczeñ,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób, ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3. Zainteresowany z³o¿eniem oferty Wykonawca winien zapoznaæ siê z aktualn± Instrukcj± dla Wykonawców dostêpn± na Platformie w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny Platformy ezamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze;
3) nale¿y zainstalowaæ dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w Platformie ezamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
6. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
9. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zki informacyjne wykonawcy wynikaj±ce z RODO.
1) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (bêd± to w szczególno¶ci osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty
udostêpniaj±ce zasoby, pe³nomocnicy, cz³onkowie organów zarz±dzaj±cych). Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Obowi±zek informacyjny zostanie spe³niony poprzez akceptacjê w formularzu ofertowym o¶wiadczenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO, znajduj± siê w Rozdziale XXVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 126/SWF/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na terenie p³ywalni krytej WAT, przy ul. Kartezjusza 1, 00-908 w Warszawie.
Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z podaniem wymaganych ilo¶ci zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1 do niniejszej SWZ.
2. Wykonanie us³ugi ratownictwa wodnego na terenie p³ywalni krytej WAT odbywaæ siê bêdzie
w ww. lokalizacji: w niecce obiektu krytej p³ywalni, zlokalizowanej na terenie Studium Wychowania Fizycznego Wojskowej Akademii Technicznej, ul. Kartezjusza 1, 00-908 Warszawa.
3. Specyfika niecki basenu:
- 5 torów p³ywackich;
- d³ugo¶æ: 25 m;
- szeroko¶æ: 12,5 m;
- powierzchnia: 312,5 m2;
- g³êboko¶æ 120cm/160 cm
4. Przeznaczenie obiektu: obiekt szkoleniowy udostêpniany dla grup szkoleniowych, ¿o³nierzy zawodowych i pracowników Wojskowej Akademii Technicznej oraz ich dzieci zgodnie z grafikiem wykorzystania obiektu.
5. Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ obsady ratowniczej w liczbie dwóch ratowników wodnych zgodnie z harmonogramem w godzinach pracy p³ywalni:
- Poniedzia³ek – pi±tek, w godz. 6:00 – 21:00
- Sobota – niedziela, w godz. 08:00 – 15:00
6. Szacunkowa liczba godzin obs³ugi ratowniczej wyniesie 17 000 godzin w roku akademickim 2023/2024 i 2024/2025 (w 2023/2024 od 11.09.2023 r. do 05.07.2024 r.) i (w 2024/2025 od 09.09.2024 r. do 04.07.2025 r.).
7. Wskazana powy¿ej ilo¶æ godzin jest jedynie ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie.
8. W oparciu o szacunkow± ilo¶æ godzin ratowniczych powinna zostaæ obliczona cena oferty. Cena ofertowa s³u¿y tylko i wy³±cznie do porównania z³o¿onych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia nastêpowa³y bêd± wed³ug faktycznej liczby godzin ratowniczych, na podstawie ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcê w ofercie.
9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ czasowego wstrzymania funkcjonowania obiektu w trakcie obowi±zywania umowy z powodów niezale¿nych od Zamawiaj±cego np. wyst±pienie si³y wy¿szej zwalnia z odpowiedzialno¶ci za niewykonanie zobowi±zania. Za si³ê wy¿sz± uznaje siê tak¿e obowi±zuj±cy na terenie kraju stan epidemii oraz sytuacje, gdy w³a¶ciwy akt prawny wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu basenów i p³ywalni, jak równie¿ inne dodatkowe dni wolne zatwierdzone przez Rektora – Komendanta Wojskowej Akademii Technicznej lub w zwi±zku z pokontrolnym zaleceniem Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Za wskazany okres Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o wynagrodzenie. W takiej sytuacji ¿adna ze Stron nie mo¿e zostaæ poci±gniêta do odpowiedzialno¶ci za szkodê, koszty lub wydatki powsta³e w wyniku lub w zwi±zku z opó¼nieniem, nienale¿nym wykonaniem lub niewykonaniem umowy.
10. Rozliczenie – zap³ata dokonywana bêdzie w okresach miesiêcznych, w miesi±cu nastêpuj±cym po miesi±cu, za który bêdzie nale¿ne wynagrodzenie na podstawie faktycznej liczby godzin przepracowanych i ceny jednostkowej brutto za jedna godzinê ¶wiadczenia us³ugi.
11. Potwierdzeniem wykonania us³ugi bêdzie wykaz przepracowanego czasu sporz±dzony przez Wykonawcê, zatwierdzony przez Zamawiaj±cego oraz faktura/rachunek, stanowi±cy podstawê do wyp³aty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
12. Wykonawca wyposa¿y ratownika w niezbêdny sprzêt ratunkowy i ratowniczy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami – w tym: zestaw R1 z inhalatorem tlenowym, defibrylator, deska ortopedyczna, deska ratownicza.
13. Wykonawca wyposa¿y ratowników w jednolity strój ratowniczy odpowiednio oznakowany.
14. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, by przy realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ na podstawie umowy o pracê na ca³y okres realizacji umowy osoby wykonuj±ce wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. Czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu us³ugi ratownictwa wodnego.
15. W wykonaniu zamówienia bêd± bra³y udzia³ osoby wskazane w ramach warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryterium oceny ofert w zakresie do¶wiadczenia.
16. Wykonawca zatrudni ratowników, którzy bêd± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim w stopniu niezbêdnym do prawid³owej realizacji powierzonych czynno¶ci. W przypadku osób niebêd±cych obywatelami Polski, wymagana bêdzie komunikatywna znajomo¶æ jêzyka polskiego – potwierdzona certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kszta³cenia Jêzykowego. Wymaganie w zakresie pos³ugiwania siê jêzykiem polskim przez ratowników jest uzasadnione istot± przedmiotu zamówienia, gdy¿ ratownicy podczas wykonywania us³ugi musz± mieæ swobodê kontaktu z osobami korzystaj±cymi z us³ug na obiektach w szczególno¶ci prawid³owa komunikacja jest wymagana w sytuacjach wydawania poleceñ dyscyplinuj±cych klientów do prawid³owych zachowañ zgodnych z obowi±zuj±cymi Regulaminami korzystania z obiektów, udzielaniu pierwszej pomocy, przy podejmowaniu czynno¶ci ratunkowych, wzywaniu innych s³u¿b, itp.
17. ¦wiadczenie us³ugi bêdzie wykonywane zgodnie z obowi±zuj±cymi zasadami, warunkami okre¶lonymi w szczególno¶ci:
a) Ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz. Z 2018 r., poz. 993 z pó¼n. zm.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-04
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba ratowników posiadaj±cych wiêksze ni¿ 2-letnie do¶wiadczenie, którymi dysponuje Wykonawca
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca:
a) posiada zgodê Ministra W³a¶ciwego do Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1482 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 500 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: wykona³ dwie us³ugi obejmuj±ce swym zakresem ratownictwo wodne, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto ka¿da oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.
b) bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia oraz o¶wiadczenia, z których wynikaæ bêdzie, ze Wykonawca dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej dwoma ratownikami na dy¿ur, spe³niaj±cych wymagania:
- posiadaj±cych zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r., o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350) oraz Ustawy z dnia 20 maja 2021 r., o zmianie ustawy
o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1190);
- pos³uguj±cych siê jêzykiem polskim w stopniu niezbêdnym do realizacji zamówienia. W przypadku osób niebêd±cych obywatelami Polski, wymagana bêdzie znajomo¶æ jêzyka polskiego potwierdzona certyfikatem B2, wg. Europejskiego Systemu Opisu Kszta³cenia Jêzykowego;
- posiadaj±cych ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy KPP, umo¿liwiaj±cy wykonywanie czynno¶ci okre¶lonych w art. 14 pkt 1 – 9 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r., o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
- posiadaj±cych aktualne badania lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone za¶wiadczeniem z Poradni Medycyny Pracy o zdolno¶ci do pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy, zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r.
o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
- posiadaj±cych aktualn± ksi±¿eczkê do celów sanitarno – epidemiologicznych;
- posiadaj±cych przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppo¿.;
- przeszli pozytywn± weryfikacjê w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym – Dz. U. z 2018 r., poz. 405;
oraz z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± minimum 2 – letnie (udokumentowane) do¶wiadczenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowi±zania innych podmiotów, je¿eli Wykonawca bêdzie polega³ na ich zasobach.
c) bêdzie dysponowa³ sprzêtem i wyposa¿eniem do realizacji zamówienia (indywidualne wyposa¿enie ratowników, zestaw R1 z inhalatorem tlenowym, defibrylator, deska ortopedyczna, deska ratownicza) i na potwierdzenie z³o¿y o¶wiadczenie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgoda Ministra W³a¶ciwego do Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1482 z pó¼n. zm.).
2. Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca dysponuje sprzêtem
i wyposa¿eniem do realizacji zamówienia.
5. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego oraz dokument potwierdzaj±cy op³acenie sk³adki.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które
w wystarczaj±cy sposób potwierdz± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) Liczba ratowników posiadaj±cych wiêksze ni¿ 2 – letnie do¶wiadczenie, którymi dysponuje Wykonawca. Za³±cznik nr 5 do SWZ – Kryteria oceny ofert (Kryterium nr 2)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Liczba ratowników posiadaj±cych wiêksze ni¿ 2 – letnie do¶wiadczenie, którymi dysponuje Wykonawca. Za³±cznik nr 5 do SWZ – Kryteria oceny ofert (Kryterium nr 2)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie w nastêpuj±cych sytuacjach:1) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w ust. 2 i 3 Projektu umowy. Zmiana w powy¿szym zakresie nastêpuje w formie pisemnej wraz z podaniem imienia i nazwiska, s³u¿bowego numeru telefonu oraz adresu s³u¿bowej poczty elektronicznej i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
2) Ka¿da ze Stron jest zobowi±zana zawiadomiæ drug± Stronê o zmianie wszelkich danych, które uniemo¿liwi± nale¿yt± wspó³pracê pomiêdzy Stronami. W szczególno¶ci dotyczy to zmiany adresu do dorêczeñ, numerów telefonów, adresów poczty elektronicznej oraz rachunków bankowych. Zmiana danych kontaktowych nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony o ich dokonaniu. Zmiana powy¿szych danych, w braku niezw³ocznego powiadomienia o zmianie, nie mo¿e wywo³aæ negatywnych skutków dla drugiej Strony, w szczególno¶ci korespondencja wys³ana na dotychczasowy adres bêdzie uwa¿ana za skutecznie dorêczon±.
3) Wszelkie zmiany osób, o których mowa w ust. 1 wymagaj± pisemnej zgody Zamawiaj±cego pod rygorem niewa¿no¶ci. Nowa osoba musi spe³niaæ wszystkie wymogi wobec osoby zastêpowanej, wynikaj±ce z postanowieñ niniejszej umowy. Zamawiaj±cy musi otrzymaæ wszystkie dane osobowe i dokumenty potwierdzaj±ce jej uprawnienia przed podjêciem dy¿uru, pod rygorem nie dopuszczenia do objêcia stanowiska.
4) Zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ wy³±cznie aneksem zawartym w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem postanowieñ § 13 ust 4 i 5 Projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej nale¿y zamie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastêpuj±ce dokumenty:1) Formularz ofertowy – systemowy;
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) O¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ;
4) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – zgodnie z Rozdzia³em III ust. 22 SWZ – Kryteria oceny ofert – stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) Zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VIII – stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ;
7) Pe³nomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacjê pomieszczeñ w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodleg³o¶ci 132/136 w Warszawie w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie us³ug weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materia³ów oraz sprzêtu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urz±dzeñ medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania na krytej p³ywalni przy ul. Koszarowej we Wrze¶ni w II po³owie 2025 roku
- Zapewnienie obs³ugi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i K±pielisku Miejskim
- Kompleksowe us³ugi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Mogilno Sport sp. z o.o. w okresie od 1.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
wiêcej: S³u¿by ratownicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.