eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni dw nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz drogi wojewódzkiej nr 844odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni dw nr 846 odc.
Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz drogi wojewódzkiej nr 844odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 846962093

1.5.8.) Numer faksu: 846972691

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja drogowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni dw nr 846 odc.
Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz drogi wojewódzkiej nr 844odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2017aeb2-1bd9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni DW nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz DW nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Wykonawca przed opracowaniem oferty powinien dokładnie zapoznać się z
charakterystyką i zakresem zamówienia. Ewentualne uwagi i niejasności powinien
zgłosić Zamawiającemu poprzez Platformę. Zaleca się przeprowadzenie przez
Wykonawcę wizji lokalnej.
3. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. Sposób
postępowania w takim przypadku został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy
pod linkiem https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub
kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie XAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany zamawiającemu jako jeden plik.
5. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie pod linkiem https://zdwlublin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca zobowiązany jest do
zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertęWykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji.
6. Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XVII 5. ppkt 1)-4)SWZ
7. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców.8. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1233,). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.9. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie
po otwarciu ofert.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst. jedn. z 2022 r. poz. 1233.), które
Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana
Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można
skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: RDW w Hrubieszowie.prowadzonym w trybie podstawowym.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R3.ST.371.14.2023.rp

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 85083520,93 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni na drogach wojewódzkich nr 846 i nr 844
w tym
1) Droga wojewódzka nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 a) Wykonanie frezowania nawierzchni średnia grubość 10 cm, w ilości 800 m2 , wraz z odwozem urobku na teren OD w Hrubieszowie ul. Nowa
b) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę wiążącą w ilości 800 m2
c) wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W 35/50 KR3-4 o grubości minimalnej 6 cm w ilości 800 m2
d) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę ścieralną w ilości 800 m2
e) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70KR 3-4 o gr min 4 cm w ilości 800 m2
2) Droga wojewódzka nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180a) Wykonanie frezowania nawierzchni średnia grubość 10 cm w ilości 200 m2, , wraz z odwozem urobku na teren OD w Hrubieszowie ul. Nowa
b) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę wiążącą w ilości 200 m2
c) wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W 35/50 KR 3-4 o grubości minimalnej 6 cm w ilości 200 m2
d) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę ścieralną w ilości 200 m2
e) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 o gr min 4 cm w ilości 200 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie óświadczeń

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 robotę
budowlaną obejmującą budowę, remont, lub przebudowę (w rozumieniu ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz.2351z
późn. zmianami), nawierzchni wykonanej w technologii betonu asfaltowego o
wartości robót co najmniej
300 000,00 zł (brutto) i oświadczy, że robota ta została wykonana należycie
(Załącznik B1)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:nie podlega wykluczeniu wzór zał C, G , H

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:spełnia warunki udziału w postępowaniu wzór zał. B,B1

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania przetargowego z zastrzeżeniem pkt. III ust 4.Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3, ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności
za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-
107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (Załącznik A).
2) oświadczenia, o których mowa w pkt VIII. 1. SWZ;
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt IX. 4 SWZ (jeżeli
dotyczy).
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania, składa wraz z ofertą odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego
zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy).
7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI. ppkt. 5) lit c) i pkt6. SWZ składa się, pod
rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
3 900,00 zł (słownie trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97,
ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 1 ust. 1
Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 14 września
2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn.
zmianami).
15
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. na nr konta: 74 1020 3147
0000 8002 0105 5730 z adnotacją: RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni
drogi wojewódzkiej nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549
oraz drogi wojewódzkiej nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km
24+951 do km 70+180.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które
zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem
terminu składania ofert.
1. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
2. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d)
Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo
Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie,
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w
pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub
poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej
lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i
płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII.1. SWZ składa z ofertą każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy do dnia 21-07-2023 r. do godz.10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy PZP.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
11. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 w zakresie
zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXV.1. SWZ w zakresie realizacji zamówienia.
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy PZP.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane stanowienie
umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego bowiązany.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.etc...

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.