Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kremacji zwłok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335-04-10
1.5.8.) Numer faksu: 32 231-00-32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6f5798f-f881-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kremacji zwłok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f5798f-f881-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi kremacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325671,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych usług kremacji zwłok wraz z transportem zwłok do kremacji oraz dostarczeniem urny z prochami po skremowaniu zmarłego, oznaczonej tabliczką z imieniem i nazwiskiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 887) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
Istotne warunki zamówienia:
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zleci szacunkowo 500 usług kremacji, w tym około 40 usług kremacji zwłok o wadze powyżej 140 kg oraz około 20 kremacji dzieci do lat 5).
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z zachowaniem powagi i szacunku należnego zmarłym.
Usługa kremacji będzie wykonywana na podstawie jednostkowych zamówień wystawianych przez Zamawiającego.
Wykonawca odbierze zwłoki do kremacji w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy urnę z prochami w ciągu 24 godzin od odbioru zwłok do kremacji nie wliczając niedziel i świąt.
Odbiór zwłok do kremacji odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 7:00 do 18:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Miejscem odbioru zwłok do kremacji jest chłodnia domu przedpogrzebowego przy ul. Kozielskiej 120 w Gliwicach.
Dostarczanie urn z prochami odbywać się będzie od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 6:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Miejscem dostarczenia urny wraz z prochami jest Zakład Pogrzebowy MZUK przy ul. Raciborskiej 12 w Gliwicach.
Wykonawca będzie odbierał zwłoki do kremacji we własnej trumnie kremacyjnej, uwzględniając i dostosowując każdorazowo trumnę do zwłok o wadze powyżej 140 kg / poniżej 140kg oraz kremację dzieci do lat 5.
Zamawiający wraz ze zwłokami do kremacji przekaże Wykonawcy: urnę na prochy, kserokopie aktu zgonu, zgodę na kremację zwłok.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: urnę z prochami z naklejoną tabliczką z imieniem i nazwiskiem zmarłego, świadectwo kremacji, fakturę VAT za wykonaną usługę.
Liczba usług kremacji w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości umowy brutto określonej w §5 ust. 2 powyżej. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. *
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe. Usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy jakościowe - są to typowe usługi kremacji zwłok, które obejmują odbiór zwłok do kremacji, skremowanie zwłok, dostarczenie urny z prochami. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371120-1 - Usługi kremacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357402,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517881,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357402,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Park Pamięci Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6411984171
7.3.3) Ulica: Krańcowa 5
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-13INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Gliwicach, ul. Żwirki i Wigury 85 na okres od 02.01.2026r. do 31.08.2026r.
- Termomodernizacja budynku Hali Maszyn Cieplnych w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.73.2025.MW
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu w roku 2026
- "Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych oraz kompotu, dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. Armii Krajowej w Gliwicach."
- ZP/G/73/25PRACE OGRODNICZE I PORZĄDKOWE NA TERENIE SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU METALI NIEŻELAZNYCH W GLIWICACH, UL. SOWIŃSKIEGO 5, 44-100 GLIWICE
- Remont 4 szt. wentylatorów elektrycznych dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





