Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211982/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kielce.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://suw-kielce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e87285-28c8-47a1-9aab-6321c85aa035
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047692/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.I.272.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w budynku
strażnicy przeciwpowodziowej zlokalizowanej w Grotnikach Dużych 33 na działce nr 430/2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- wykonanie inwentaryzacji obiektu,
- wykonanie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez zamawiającego,
- uzyskanie prawomocnego dokumentu zezwalającego na realizację zamówienia (jeżeli jest wymagane przepisami),
- wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego projektu budowlanego,
- zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Program funkcjonalno – użytkowy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w budynku
strażnicy przeciwpowodziowej zlokalizowanej w Grotnikach Dużych 33 na działce nr 430/2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- wykonanie inwentaryzacji obiektu,
- wykonanie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez zamawiającego,
- uzyskanie prawomocnego dokumentu zezwalającego na realizację zamówienia (jeżeli jest wymagane przepisami),
- wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego projektu budowlanego,
- zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Program funkcjonalno – użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290593570
7.3.3) Ulica: Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do realizacji zadania i
przekazanie kompletnej dokumentacji zamawiającemu w terminie 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w terminie do 28 listopada 2025 r.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 786 na odcinku Czarnca - Czarnca PKP polegająca na budowie drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Dzierżawa systemu do identyfikacji obecności DNA 14 typów hr-HPV wraz z testami dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa lampy rentgenowskiej wraz z montażem i kalibracją dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Wymiana i naprawa podłóg w budynku Sądu przy ulicy Sądowa 6
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.