Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00221352/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6484305-2741-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221352/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do obiektów „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Szczegółowy opis środków chemicznych określono w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3. Dostarczane środki chemiczne są transportem wykonawcy.
4. Dostawy według zapotrzebowań miesięcznych,
5. Dostawy na koszt dostawcy we wskazane miejsce,
6. Płatność przelewem 30 dni od wystawienia faktury
7. Wymagane są artykuły dobrej jakości, artykuły nie spełniające wymogów będą zwracane przez pracowników obiektu na koszt dostawcy.
8. Dostawa zgodne z zamówieniem (niedopuszczalne są zamienniki) w wyznaczone miejsce i w wyznaczonym terminie,
9. Odbiór wszystkich pojemników po zużytych środkach przy każdej dostawie.
10. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do nieodpłatnego:
1.dostarczenia i zamontowania w ciągu 7 dni od podpisania umowy, na użyczenie urządzeń dozujących dla poz. 1, 2, 4, 5, 6, 10, 15, 17, w Punktach Żywienia Zamawiającego
(„Perła Bałtyku”, „Mewa”, „Muszelka” „Słoneczko”) wg jego wskazań, i tak:
– dozownik z 20m wężem ciśnieniowym WSG2 +pistolet natryskowy (minimum 8 szt)
– pompa dozująca płyn myjący do zmywarki (minimum 4 szt)
– pompa dozująca płyn nabłyszczający do zmywarki (minimum 4 szt)
– dozownik do przygotowywania roztworów roboczych ZMW1 i ZMW3 (minimum 4 szt)
– dozownik dozujący płyn do ręcznego mycia naczyń Easy Dos (minimum 4 szt)
– centralny system dozowania środków chemicznych na 4 produkty chemiczne HN20 (minimum 4 szt)
oraz:
– podajnik na ręczniki papierowe -30 szt
– dozownik do mydła -20 szt
– dozownik na rękawiczki jednorazowe – 8 szt
– kosz na środki chemiczne -12 szt
2.dostarczenia i zamontowania w ciągu 7 dni od podpisania umowy, na użyczenie urządzeń dozujących w części hotelowej Obiektów Zamawiającego („Perła Bałtyku” i „Muszelka”) wg jego wskazań, i tak:
- dla poz. 1, 2, 12, 15, 17, 25, 26 - po jednym urządzeniu dozującym na każdy z Obiektów
3.zapewnienia, na czas trwania umowy, oryginalnych opakowań na środki chemiczne dozowanych za pomocą systemów dozujących, o mniejszych pojemnościach (np. od 500ml do 1000 ml) do bieżącego stosowania, w ilości minimum 100szt dla każdego skoncentrowanego preparatu z poz.: 1, 2, 12, 15, 17, 26.
W/w opakowania ze spryskiwaczem.
4.bieżącego zapewnienia, na czas trwania umowy, dodatkowych spryskiwaczy do pojemników o mniejszej pojemności (np. od 500ml do 1000 ml) dla poz. 1, 2, 12, 15, 17, 26.
5.bieżącego zapewnienia dodatkowych pompek dozujących do kanistrów, minimum po 10szt dla poz. 1, 2 i 12
6.serwisowania, wykonywania konserwacji i ewentualnej wymiany dostarczonych systemów dozowania środków chemicznych w czasie do 6 godzin od zgłoszenia. W przypadku braku reakcji Zamawiający ma prawo zlecić innemu podmiotowi wykonanie usługi i obciążyć Wykonawcę poniesionymi kosztami.
7.odbierania wszystkich pojemników po zużytych środkach chemicznych przy każdej dostawie,
8.dostarczenia, wraz z pierwszą dostawą, planów higieny i przeprowadzenia szkolenia dla personelu odnośnie stosowania chemii profesjonalnej,
9.dostarczenia i zamontowania pojemników na ręczniki celulozowe jednorazowe dla poz. 18 oraz wymiany pojemników w razie potrzeby w czasie do 6 godzin.
10.przeprowadzenia, minimum raz w miesiącu, przeglądu urządzeń dozujących oraz dokonania niezbędnych napraw tych urządzeń, a w razie awarii -na każde wezwanie.
Przegląd potwierdzony kartą serwisową.
11.dostarczenie aktualnych kart charakterystyki środków wykazanych w specyfikacji
12.dostarczenia przy pierwszej dostawie środków wzoru karty serwisowej urządzeń dozujących
13.raz w miesiącu, w każdym Punkcie Żywienia Zamawiającego, usuwanie osadów organicznych (odskrobianie zastawy stołowej i naczyń)
11. Zamawiający wymaga:
dla środków chemicznych z poz. 43, 44, 45, 46– tabletki myjące i pielęgnacyjne, oryginalnych produktów ze względu na zachowanie gwarancji urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznegoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240553,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321581,11 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do zmywarek oraz drobnego sprzętu do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





