Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 71
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1478b84-f1c4-40a8-8992-9fb041efa5551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1478b84-f1c4-40a8-8992-9fb041efa555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030001/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/1.2.25/25/SZP/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych dla KP w Terespolu, KP w Międzyrzecu Podlaskim, KP w Janowie Podlaskim, KP w Urszulinie (zamówienie podstawowe) oraz PP w Trzeszczanach, PP w Dołhobyczowie, PP w Werbkowicach (zamówienie opcjonalne);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 204878,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych dla KP w Żmudzi, PP w Woli Uhruskiej, PP w Rejowcu, PP w Sawinie (zamówienie podstawowe) oraz PP w Lubyczy Królewskiej, PP w Suścu, PP w Ulhówku, PP w Łaszczowie (zamówienie opcjonalne);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 234146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197143,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197143,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 673 000 63 43
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197143,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225306,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225306,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 673 000 63 43
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225306,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont pomieszczeń barku na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa urządzeń stomatologicznych.
- Dostawa przenośnego analizatora gazów cieplarnianych FTIR.
- Dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej
- Dostawa koncentratu do zmywarek oraz środków do ręcznego mycia naczyń dla Działu Żywienia USK Nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji sterowania i monitoringu SUW Kruszwica, Piecki, Chełmce
- Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej
- Dostawa 5 sztuk agregatów dla Gminy Chociwel.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa mobilnych zestawów zasilania awaryjnego
- Dostawa depozytora wraz z oprogramowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





