eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Przewozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Kostrzyn do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz w roku szkolnym 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Kostrzyn do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Kostrzyn do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd4119f-3d4d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000632/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu miasta i Gminy Kostrzyn do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.14.2021.IN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są przewozy własnymi środkami transportowymi dzieci niepełnosprawnych mieszkających na terenie miasta i gminy Kostrzyn do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Poznania, Owińsk, Swarzędza i Środy Wielkopolskiej (a także innych miejscowości, w przypadku zaistnienia takiej konieczności) oraz zapewnienie dzieciom opieki w czasie realizacji przewozów w roku szkolnym 2021/2022 oraz w roku szkolnym 2022/2023. Usługa świadczona będzie w czasie trwania roku szkolnego. W przypadku odpracowania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć szkolnych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowywany.
2. Dzieci będą dowożone do szkół i z powrotem w komunikacji zamkniętej tzn. Wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi przewozu dzieci innych niż zgłoszone przez Zmawiającego w ramach zawartej umowy z Zamawiającym.
3. Miejscami docelowymi dowożonych uczniów są:
1) ZSZ Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Bydgoska 4, Poznań
2) Zespół Szkół nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Rycerska 43, Poznań
3) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych, Plac Przemysława 9, Owińska
4) Zespół Szkół 102, ul. Przełajowa 6, Poznań
5) II LO Podgórna 12, Swarzędz
6) Zespół Szkół Zawodowych Nr 2, ul. Żniwna 1, Poznań
7) Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Brzechwy, os. Kościuszkowców 4, Swarzędz,
8) Zespół Szkół Specjalnych Nr 105, ul. Nieszawska 21, Poznań
9) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Szamarzewskiego 78/82, Poznań
10) Niepubliczne Przedszkole „Zielony Zakątek” w Czerlejnku,
11) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna, ul. Kosynierów 2b, 63-000 Środa Wielkopolska,
12) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. 20 Października 2, 63-000 Środa Wielkopolska,
13) Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Piasta 1, 62-025 Kostrzyn,
14) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Otwarte Drzwi, Al. Niepodległości 36, 61-714 Poznań,
15) Zespół Szkół Specjalnych Nr 102, ul. Przełajowa 6, Poznań,
4. Czas przebywania uczniów w samochodzie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1,5 godziny. W roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 szacuje się ok. 30 dowożonych uczniów niepełnosprawnych.
5. Wykonawca musi dysponować:
1) min. 2 mikrobusami z kierowcą – o ilości miejsc siedzących 8 + 1 każdy,
2) 1 autobusem z kierowcą – o ilości miejsc 18+1 wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz miejsce na złożone wózki inwalidzkie,
3) 1 mikrobusem z kierowcą przystosowanym do przewozu 4 osób niepełnosprawnych na wózkach,
4) 1 mikrobus z kierowcą przystosowanym do przewozu 6 osób niepełnosprawnych na wózkach.
Wszystkie miejsca w mikrobusach przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach winny być wyposażone zarówno w pasy bezpieczeństwa służce do zamocowania wózków oraz przypięcia osoby niepełnosprawnej.
6. Zamawiający przewiduje, że przez cały okres świadczenia usług przewozowych łączna długość trasy wyniesie ok. 364 000 km. Rozliczenie usługi odbędzie się w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywiście przejechanych kilometrów z dziećmi wraz z opieką, to jest od pierwszego do ostatniego dziecka.
7. Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazdy i zjazdy pojazdu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi. Zamawiający płacić będzie tylko za odcinki, na których planowany jest przewóz uczniów.
8. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie w każdym mikrobusie pełnoletniego opiekuna posiadającego odpowiednie kwalifikacje, odpowiedzialnego za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (w tym koszty zatrudnienia opiekunów na umowę o prace).
9. Pojazdy służące do przewozów muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny – dopuszczenie pojazdu do ruchu. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa, która w trakcie realizacji usługi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą odbywały się. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach oferent zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1 km wraz z opieką oraz do bieżącej kontroli rzeczywistego przebiegu pojazdów w kilometrach.
11. W przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić samochód zastępczy.
12. Przed zawarciem umowy Zamawiający dokona oględzin wykazanych pojazdów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowego w przypadku nienależytego wykonywania usług przez Wykonawcę w ocenie Zamawiającego, polegającego między innymi na :
a) nieprzestrzeganiu harmonogramu dowozów,
b) utrzymywaniu pojazdu w niewłaściwym stanie technicznym,
c) nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie czystości pojazdu i jego obsługi oraz kultury osobistej kierowcy,
d) nie posiadania ważnego lub aktualnego któregokolwiek z dokumentów opisanych w § 6 ust. 1 pkt. 1) – 3) projektowanych postanowień umowy,
e) trzykrotnego nie wykonania przewozu lub trzykrotnego opóźnienia w wykonaniu przewozu,
f) utraty przez Wykonawcę uprawnień niezbędnych do wykonania umowy,
g) Wykonawca naruszy inne obowiązki wynikające z specyfikacji warunków zamówienia, umowy lub przepisów prawa.
2) Oświadczenie o odstąpieniu winno być złożone w terminie 7 dni od dnia powzięcia przez Zamawiającego wiedzy o ziszczeniu się przesłanki odstąpienia.
3) Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 456 ustawy Pzp. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
14. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 8%.
15. Obowiązki Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się:
1) w okresie roku szkolnego 2021/2022 od dnia 01.12.2021 r. do końca rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych, czyli do dnia 24.06.2022 r. (7 m-cy)
2) w okresie roku szkolnego 2022/2023 od dnia 01.09.2022 r. do dnia 30.11.2022 r. (3 m-ce)
we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z pominięciem okresu świąt, wakacji letnich i zimowych oraz innych przerw w pracy szkoły wynikających z organizacji roku szkolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 955281,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955281,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 955281,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRIS-TRANS Krzysztof Paterka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811033043

7.3.3) Ulica: Błękitna 4

7.3.4) Miejscowość: Czerwonak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-004

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 955281,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się:
1) w okresie roku szkolnego 2021/2022 od dnia 01.12.2021 r. do końca rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych, czyli do dnia 24.06.2022 r.
2) w okresie roku szkolnego 2022/2023 od dnia 01.09.2022 r. do dnia 30.11.2022 r.
we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z pominięciem okresu świąt, wakacji letnich i zimowych oraz innych przerw w pracy szkoły wynikających z organizacji roku szkolnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.