Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00207342/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomaszów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846643085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tomaszowlubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080f66e2-25b8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych.
Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg.
Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Zimowe utrzymanie dróg i zwalczenie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski.
b) Usługi w postaci pracy sprzętu i dostawy mieszanki piaskowo – solnej 10%:
praca solarki z pługiem – 350 godz.
praca pługa średniego – 50 godz.
praca spycharki o mocy min. 80KM – 30 godz.
praca ciągnika rolniczego o mocy min. 80KM
z pługiem odśnieżnym – 60 godz.
szacowane zużycie mieszanki piaskowo solnej 10% – 300 ton
szacowane zużycie piasku do zwalczania gołoledzi – 100 ton
c) Przystąpienie w do pracy pojazdów i sprzętu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie:
1 godz. dla piaskarki z pługiem,
2 godz. dla pozostałego sprzętu.
d) Rozpoczęcie odśnieżania będzie uzgadniane z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy.
e) Przy intensywnych opadach śniegu, zawiei, bądź w razie klęski żywiołowej Wykonawca zapewni obsadę kierowców i operatorów gwarantującą całodobową pracę sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywanego czasu pracy oraz czasowego zawieszenia prac ze względu na warunki atmosferyczne lub wynikające z potrzeb.
f) Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność przez telefony komórkowe.
g) Wykonawca przystosuje pojazdy (samochody) do zamontowania urządzeń GPS. Urządzenia GPS oraz montaż zapewni Zamawiający. Urządzenia GPS będą wykorzystywane wyłącznie do monitorowania pracy sprzętu odśnieżnego.
h) Wykonawca przystosuje na własny koszt nośniki piaskarek i pługów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zamontuje lampy ostrzegawcze z pomarańczowym migającym światłem.
Pojazdy samochodowe wykorzystywane jako nośniki pługów muszą stawić się do akcji odśnieżnej obciążone balastem w ilości ok. 50% nośności nominalnej.
Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia.
i) W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność wykonywania usługi wykraczającej poza zakres w złożonej ofercie Wykonawca zobowiązuje się ją wykonać po cenach ze złożonej oferty.
j) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania rozliczenia miesięcznego zawierającego pracę sprzętu – ilość godzin na dany sprzęt, oraz fakturę za dany miesiąc.
k) Mapa dróg gminnych z oznaczeniem kolorem żółtym trasy piaskarek stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAKTIBUD ADAM GWIZDAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211001171
7.3.3) Ulica: SYBIRAKÓW 6
7.3.4) Miejscowość: ROGÓŹNO
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu ,,Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie poradni specjalistycznych SP ZOZ'' - uzupełnienie.
- Budowa i przebudowa dróg w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim w okresie od 01.08.2025 do 31.07.2026 r.
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie.
- "Rozbudowa budynku internatu - dobudowa dwóch klatek ewakuacyjnych konstrukcji stalowej, dostosowanie do wymogów ppoż. istniejącego budynku" - przy ZST-Z w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Lipowa.
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.