Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243898/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w SP. Wrzesina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl , biuropodawcze@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba9fcb5b-7446-4c10-a679-0d82f12852541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu w SP. Wrzesina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9fcb5b-7446-4c10-a679-0d82f1285254
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005539/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dachu w SP. Wrzesina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji budowlanej (zadania inwestycyjnego) „Modernizacji dachu w SP. Wrzesina” polegającej na remoncie części dachu budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wrzesina. Zamówienie obejmuje roboty konstrukcyjne, rozbiórkowe, montażowe i odtworzeniowe.
2. Miejsce realizacji zamówienia: dz. nr 129/1 – budynek Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, obręb Wrzesina, gmina Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe dachu – m. in. demontaż pokrycia dachowego, dymników, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wywiewek kanalizacyjnych oraz desek poszycia.
2) Roboty budowlane dotyczące stropodachu – m.in. wykonanie nowych elementów belek stropowych, wraz z ułożeniem izolacji z wełny mineralnej.
3) Roboty budowlane dotyczące konstrukcji dachu, w tym m.in.:
• oczyszczenie i zabezpieczenie - impregnacja więźby dachowej;
• impregnacja i izolacja górnych elementów ścian zewnętrznych, odtworzenie i uzupełnienie gzymsów okapowych;
• uzupełnienie fragmentu ogniomuru;
• wykonanie nowych elementów więźby dachowej.
4) Wykonanie pokrycia dachu, w tym m.in.:
• zamontowanie nowych desek poszycia i wykonanie dymników;
• wykonanie obróbek blacharskich i ław kominiarskich;
• wykonanie pokrycia dachowego, zamontowanie wywiewek kanalizacyjnych;
• zamontowanie rynien i rur spustowych;
• naprawa i odtworzenie istniejących kominów;
• montaż nowych wyłazów dachowych wraz z olistwowaniem;
• wymiana ław kominiarskich wraz z elementami mocującymi;
• montaż z kolców przeciwśniegowych- śniegołapy;
• sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót, w tym m.in.:
• wykonanie rusztowania rurowego z instalacją odgromową i zabezpieczeniem całej powierzchni rusztowań siatką ochronną;
• zabezpieczenie terenu przez jego czytelne oznakowanie;
• wyznaczenie stref niebezpiecznych;
• wykonanie zabezpieczenia z pełnym deskowaniem nad wejściami do budynku;
• wykonanie zastawy zabezpieczającej na dachu budynku;
• wykonanie rusztowania wokół kominów;
• wyznaczenie miejsca do składowania gruzu lub podstawienia kontenera do jego wywozu;
• wyznaczenie miejsca oraz zainstalowanie wciągarki budowlanej, dostosowanej parametrami do rodzaju prowadzonych robót;
• wyznaczenie w porozumieniu z właścicielem terenu miejsca na zaplecze budowy,
2) wykonanie robót tymczasowych,
3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjnymi inwentaryzacjami powykonawczymi. Pomiary powykonawcze Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentów w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf,
4) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia,
5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6) opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
7) wykonanie na własny koszt wszelkich tablic informacyjnych związanych
z prowadzonymi robotami budowlanymi i zabezpieczeniem terenu robót,
8) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu robót do należytego stanu
i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364004,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469007,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364004,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368930700
7.3.3) Ulica: ŻELAZNA 5
7.3.4) Miejscowość: ORNETA
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364004,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja parteru oraz schodów wejściowych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Dużej Cerkwicy
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnowiec
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





