Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233419/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00233873/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00254715/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00340998/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku
1.3.) Oddział zamawiającego: RIO w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190134954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583018645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gdansk.rio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.rio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453365f2-4242-4fa6-bbbf-6daa618344ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453365f2-4242-4fa6-bbbf-6daa618344ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103850/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA KOMPUTERÓW OSOBISTYCH Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM WRAZ Z MYSZKAMI I KLAWIATURAMI, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM ORAZ MONITORÓW I OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO:a) komputery osobiste z oprogramowaniem systemowym wraz z myszką i klawiaturą - 40 szt.,
b) monitory komputerowe - 13 szt.,
c) oprogramowanie biurowe - 28 szt.,
d) komputery przenośne z oprogramowaniem systemowym - 13 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30213100-6 - Komputery przenośne
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 213434,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA SERWER DO SZAFY RACK WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I LICENCJAMI SYSTEMOWYMI ORAZ SERWERA NASW OBUDOWIE RACK I KONTROLERA BOSS DO POSIADANEGO SERWERA:
a) serwer do szafy RACK - 1 szt.,
b) serwer NAS do szafy RACK – 1 szt.,
c) kontroler dysków do wskazanego serwera – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
48821000-9 - Serwery sieciowe
30233190-9 - Kontroler dysku
4.5.5.) Wartość części: 86565,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204150,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206653,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204150,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Labe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204150,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77305,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92535,36 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników niezbędnych do krótkotrwałych hodowli komórkowych i badania kariotypu dla UCK
- Wykonanie oznakowania pionowego w postaci słupków prowadzących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- "Roboty remontowe w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku".
- Zakup komputerów stacjonarnych typu All in One oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla inwestycji przy ul. Elbląskiej 66 D w Gdańsku na terenie działek 61/23 i 61/22 obr. 0101"
- Organizacja wydarzenia Dni Otwarte w Porcie Czystej Energii
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę 20 sztuk komputerów AIO dla SZPZLO Warszawa-Wawer w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Zakup wraz z dostawą do Urzędu Gminy w Celestynowie fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.