Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220990/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2899c9b2-5e80-4684-b7b1-cedf5095502d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2899c9b2-5e80-4684-b7b1-cedf5095502d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/V/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ilości zamawianych artykułów spożywczych, określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu całego asortymentu. Produkty będą zamawiane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby zamawianego asortymentu pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy.
3. Składanie zamówień będzie odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres e-mail lub za pośrednictwem platformy zakupowej Wykonawcy (zgodnie z wyborem Wykonawcy). Przez pojęcie „platforma zakupowa” rozumie się narzędzie, w formie aplikacji internetowej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej umożliwiającej dokonywanie zakupów tylko produktów określonych w Umowie, z kontami dla użytkowników (min. 11). Platforma zakupowa musi zostać uruchomiona najpóźniej w terminie do 3 (trzech) dni roboczych od dnia podpisania umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania innych, nieujętych w Formularzu asortymentowo-cenowym artykułów spożywczych do 10% wartości umowy, pod warunkiem, że Wykonawca będzie oferował inne artykuły spożywcze, a ich cena będzie rynkowa.
5. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1980, z późn. zm.) oraz inne wynikające z obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej przepisów prawnych.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych na realizację opcjonalnego przedmiotu umowy na poniższych zasadach:
1) prawo opcji dotyczyć będzie zamawiania dodatkowych ilości artykułów spożywczych, wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym i wydłużeniu trwania umowy o maksymalnie 6 kolejnych miesięcy;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy
dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w § 4 ust. 2 Projektowanych postanowień umowy. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne liczbę asortymentu zamawianego w ramach prawa opcji wraz z ich maksymalną wartością. Osobami uprawnionymi do przekazania Wykonawcy informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji są osoby wskazane w § 4 ust. 1 Projektowanych postanowieniach umowy;
4) warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zamawianych artykułów spożywczych w ramach prawa opcji nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181841,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181841,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181841,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WW SERWIS SZYMON WÓJCIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140281335
7.3.3) Ulica: KS. SAJNY 3
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254577,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
całkowite w kwocie 254 577,60 złotych brutto:
1) wartość zamówienia podstawowego wynosi 181 841,14 złotych brutto,
2) wartość zamówienia objętego prawem opcji wynosi 72 736,46 złotych brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa żywności dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Białej.
- Dostawa artykułów spożywczych do odsprzedaży w kiosku i bufecie Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa wyżywienia do placówek oświatowych w gminie Nieborów w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.