eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2899c9b2-5e80-4684-b7b1-cedf5095502d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2899c9b2-5e80-4684-b7b1-cedf5095502d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/V/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ilości zamawianych artykułów spożywczych, określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu całego asortymentu. Produkty będą zamawiane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby zamawianego asortymentu pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy.
3. Składanie zamówień będzie odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres e-mail lub za pośrednictwem platformy zakupowej Wykonawcy (zgodnie z wyborem Wykonawcy). Przez pojęcie „platforma zakupowa” rozumie się narzędzie, w formie aplikacji internetowej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej umożliwiającej dokonywanie zakupów tylko produktów określonych w Umowie, z kontami dla użytkowników (min. 11). Platforma zakupowa musi zostać uruchomiona najpóźniej w terminie do 3 (trzech) dni roboczych od dnia podpisania umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania innych, nieujętych w Formularzu asortymentowo-cenowym artykułów spożywczych do 10% wartości umowy, pod warunkiem, że Wykonawca będzie oferował inne artykuły spożywcze, a ich cena będzie rynkowa.
5. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1980, z późn. zm.) oraz inne wynikające z obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej przepisów prawnych.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych na realizację opcjonalnego przedmiotu umowy na poniższych zasadach:
1) prawo opcji dotyczyć będzie zamawiania dodatkowych ilości artykułów spożywczych, wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym i wydłużeniu trwania umowy o maksymalnie 6 kolejnych miesięcy;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy
dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w § 4 ust. 2 Projektowanych postanowień umowy. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne liczbę asortymentu zamawianego w ramach prawa opcji wraz z ich maksymalną wartością. Osobami uprawnionymi do przekazania Wykonawcy informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji są osoby wskazane w § 4 ust. 1 Projektowanych postanowieniach umowy;
4) warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zamawianych artykułów spożywczych w ramach prawa opcji nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181841,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181841,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181841,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WW SERWIS SZYMON WÓJCIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140281335

7.3.3) Ulica: KS. SAJNY 3

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254577,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Za wykonanie przedmiotu Umowy Wykonawcy przysługuje maksymalne wynagrodzenie
całkowite w kwocie 254 577,60 złotych brutto:
1) wartość zamówienia podstawowego wynosi 181 841,14 złotych brutto,
2) wartość zamówienia objętego prawem opcji wynosi 72 736,46 złotych brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.