Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225718/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00247553/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8
1.5.2.) Miejscowość: Główczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/glowczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d46d3a-d14c-41c6-9c99-ff5eb84fe786
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042271/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186555,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 160 metrów drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Szczypkowice na terenie działki nr 96, 138 gm. Główczyce w km 0+000-0+160.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Rozbiórkę płyt JOMB,
2) Wykonanie robót ziemnych według przekrojów poprzecznych,
3) Wykonanie warstwy mrozochronnej- odsączającej z kruszywa 0-8 mm gr. warstwy 30 cm,
4) Wykonanie warstwy podbudowy KŁ 0-31,5 mm gr. warstwy 20 cm,
5) Wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 5 cm,
6) Wykonanie warstwy ścieralnej z ekokostki bet. gr. 8 cm,
7) Wykonanie poboczy szer. 0,5 m z KŁ0-31,5 mm- gr. warstwy 63 cm,
8) Budowa zjazdów i wejść do posesji z kostki betonowej,
9) Obramowanie nawierzchni opornikiem bet. 12x25x100 cm i krawężnikiem najazdowym 15x22x100 cm na całym odcinku drogi,
10) Wykonanie warstwy podbudowy z KŁ 0-31,5 mm- gr. warstwy 15 cm,
11) Wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 5 cm,
12) Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki bet. gr. 8 cm,
13) Wykonanie poboczy szer. 0,5 m z KŁ 0-31,5 mm- gr. warstwy 48 cm,
14) Obramowanie nawierzchni opornikiem bet. 12x25x100 cm i krawężnikiem najazdowym 15x22x100 cm na całym odcinku drogi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229463,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229463,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LOREK" Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 41
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229463,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Usuwanie przez Gminę Żukowice skutków powodzi w m. Dobrzejowice poprzez odbudowę sieci wodociągowej i przyłączy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.