eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "Dostawa wyposażenia technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach projektu "Zachowanie i zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego Pałacu Książęcego i elementów Zespołu ...."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dostawa wyposażenia technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach projektu „Zachowanie i zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego Pałacu Książęcego i elementów Zespołu ...."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fc8e50d-0a93-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa wyposażenia technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach projektu „Zachowanie i zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego Pałacu Książęcego i elementów Zespołu ...."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc8e50d-0a93-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053060/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 "Dostawa wyposazenia technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach projektu "Zachowanie i zwiększenie dostępnosci do zasobów dziedzictwa kulturowego Pałacu Książęcego i elementów Zespołu...."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 , Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia będą zrealizowane następujące elementy:
1) Wirtualny spacer śladem obiektów architektury parkowej i Pałacu Książęcego – zawierający panoramy wnętrz Pałacu i Parku, panoramy z drona, opisy tekstowe panoram i eksponatów, nagrania lektora w języku polskim, niemieckim i angielskim oraz francuskim z wykorzystaniem systemu CMS (Systemu zarządzania treścią);
2) Przewodnik panoramiczny multimedialny – autopilot – wirtualna automatyczna wycieczka wg zaprogramowanej trasy po Pałacu i Parku zawierająca nagrania lektora w języku polskim, niemieckim i angielskim oraz francuskim;
3) System Tour Guide - Audio przewodnik - lektor w języku polskim, niemieckim i angielskim oraz francuskim - w postaci odtwarzacza mp3/mp4 dodatkowo odtwarzacz musi mieć możliwość komunikacji radiowej z przewodnikiem;
4) Infokiosk – 1 szt.;
5) Wirtualna gra panoramiczna – 1 szt.;
6) Wirtualna gra terenowo - panoramiczna – 1 szt.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 6 SWZ. Opis ten zawiera minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia.
4.4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia na terenie Pałacu Książęcego w Żaganiu.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia, zgodnie z harmonogramem dostaw/prac, ustalonym z Zamawiającym w dniu zawarcia ( podpisania) umowy.
4.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko.
4.8. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dniach pracy Zamawiającego.
4.9. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązany jest do dostarczenia poniższej dokumentacji:
a) protokoły zdawczo - odbiorcze w wersji papierowej i elektronicznej, wraz
ze wskazaniem numerów seryjnych dostarczonego sprzętu,
b) instrukcje zgłaszania awarii sprzętu (opis procedury zgłaszania awarii
sprzętu ze wskazaniem szczegółowych danych kontaktowych) wraz z
opisem zakresu obowiązującej gwarancji.
4.10.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Wymagany okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące.
4.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Poszczególne elementy zamówienia są ściśle ze sobą związane i tworzą jedno odrębne zadanie w projekcie. Realizacja zamówienia przez kilku wykonawców mogłaby skutkować nieosiągnięciem założonych w projekcie efektów i wskaźników realizacji celów.
4.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.14. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura , Działanie 4.4 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego.
Dostarczone elementy muszą zostać oznaczone w sposób widoczny i czytelny logotypem, zgodnie z zasadami promowania projektów:
Zasady dostępne są pod linkiem: https://rpo.lubuskie.pl/poznaj-zasady-promowania-projektu.
Nagrania lektorskie powinny zawierać nagraną informację dotyczącą projektu i otrzymanego dofinansowania:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Zachowanie i zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego Pałacu Książęcego i elementów Zespołu Parkowo Pałacowego w Żaganiu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.4 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378225 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378225 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378225 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HISELL Piotr Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180043596

7.3.3) Ulica: 34

7.3.4) Miejscowość: Wólka Podleśna

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378225 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.