eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa gastronomiczna w ramach projektu "Let's get together! Spotkajmy się" realizowanego w ramach Programu welcome to Poland organizowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna w ramach projektu „Let’s get together! Spotkajmy się”
realizowanego w ramach Programu welcome to Poland organizowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa gastronomiczna w ramach projektu „Let’s get together! Spotkajmy się”
realizowanego w ramach Programu welcome to Poland organizowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76f67002-30ad-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa gastronomiczna w ramach projektu „Let’s get together! Spotkajmy się” realizowanego w ramach Programu welcome to Poland organizowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu pod wskazany adres łącznie 1012 obiadów oraz serwisu kawowego (ciasto + kawa/herbata) dla uczestników projektu „Let`s get together! Spotkajmy się”.
2. Usługa gastronomiczna obejmuje przygotowanie, dostarczenie i obsługę serwisu kawowego dostępnego przez 4 godziny każdego spotkania. W ramach serwisu kawowego rozumie się ciasto lub ciastka kruche, kawę oraz herbatę wraz z udostępnieniem naczyń jednorazowych. Ponadto, usługa gastronomiczna obejmuje przygotowanie i dostarczenie obiadu składającego się z dwóch dań (zupy i drugiego dania) zapakowanych w hermetyczne opakowanie jednorazowego użytku dostarczone wraz ze sztućcami. Posiłki powinny być świeże, dostarczone ciepłe o ustalonych godzinach każdego wyszczególnionego dnia pod wskazany adres* wg harmonogramu
a) 29.10.2021 r. godz. 13.00 – 6 posiłków,
b) 30.10.2021 r. godz. 13.00 – 6 posiłków,
c) 04.11.2021 r. godz. 15.00 – 50 posiłków,
d) 05.11.2021 r. godz. 15.00 – 50 posiłków,
e) 16.12.2021 r. godz. 15.00 – 50 posiłków,
f) 17.12.2021 r. godz. 15.00 – 50 posiłków,
g) 14.04.2022 r. godz. 15.00 – 50 posiłków,
h) 15.04.2022 r. godz.15.00 – 50 posiłków,
i) 12.05.2022 r. godz. 15.00 – 100 posiłków,
j) 13.05.2022 r. godz. 15.00 – 100 posiłków,
k) 20.05.2022 r. godz. 15.00 – 100 posiłków,
l) 21.05.2022 r. godz. 15.00 – 100 posiłków,
ł) 27.05.2022 r. godz. 15.00 – 100 posiłków,
m) 28.05.2022 r. godz. 15.00 - 100 posiłków,
n) 08.06.2022 r. godz. 13.00 – 100 posiłków.

*Dokładny adres dostawy na terenie Siedlec zostanie uzgodniony z realizatorem szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41896,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150788 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41896,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panderosa s. c. Inga Myszka, Marcin Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711692298

7.3.3) Ulica: Garwolińska 53

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41896,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.