eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b23373f-aa1b-460e-bc25-6fe2d420e00b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy, zamieszczając stosowne ogłoszenie w biuletynie zamówień publicznych pod nr 2025/BZP 00252637/01 z dnia 2025-05-28. Termin składania ofert wyznaczono na: 05.06.2025 r., godz. 10:00, zaś termin otwarcia ofert wyznaczono na: 05.06.2025 r., godz. 10:05. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl /transakcja/1117770.
W prowadzonym postępowaniu nie złożono w terminie żadnej oferty. Stosownie do treści art. 305 pkt 2 „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: […] 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty […]”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 103267,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
3. Zamówienie obejmuje:
3.1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o., w tym:
1) oprawy LED ozn. B,
2) słupy stalowe cynkowane okrągłe stożkowe h=6m, malowane w kolorze RAL oprawy B,
3) wysięgniki jednoramienne, h=0,3; l=1m; a=5° malowane w kolorze RAL oprawy B,
4) wysięgniki dwuramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°; V90° malowane w kolorze RAL oprawy B,
5) wysięgniki czteroramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°; V90° malowane w kolorze RAL oprawy B,
6) słupy stalowe cynkowane okrągłe stożkowe h=6m,
7) słupy stalowe cynkowane okrągłe stożkowe h=5m,
8) wysięgniki dwuramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°; V120°,
9) wysięgniki dwuramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°; V180°,
10) wysięgniki jednoramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°,
11) wysięgniki jednoramienne, h=0,3; l=1m; a=5°,
12) wysięgniki dwuramienne, h=0,3; l=0,5m; a=5°; V60°,
13) fundamenty prefabrykowane o wymiarach 100x30cm rozstaw kotew 200x200/M-18, waga min. 130kg,
14) fundamenty prefabrykowane o wymiarach 150x30cm rozstaw kotew 200x200/M-18, waga min. 180kg,
15) uziomy kompletne kute pomiedziowane St/Cu 14,2mm 6m,
16) bednarka stalowa ocynkowana FeZn25x4,
17) przewód typu YDY 3x2,5 mm2,
18) opaski kablowe Oki,
19) złącze słupowe izolowane kompletne,
20) rura DVR fi50,
21) czteropalczatki termokurczliwe.
3.2. Zamawiający korzysta z prawa opcji. Zakres ilościowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji i Wymagania ogólne zawiera Opisu przedmiotu zamówienia.
3.3. Wymagany okres gwarancji jakości min. 24 miesiące.
3.4. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentach zamówienia dołączonych do niniejszego Zaproszenia.
3.5. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia.
3.6. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INST-EL J.A. CHANCEWICZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001429

7.3.3) Ulica: Kryńska 57A

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162963,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.