Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00285251/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adc329cb-ea91-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc329cb-ea91-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019834/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo-rekreacyjną.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2042702,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) Poprawa stanu infrastruktury sportowej w obrębie stadionu piłkarskiego w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: demontaż i powtórne zabetonowanie wraz z wykonaniem zaprawek konserwacyjnych barierek typu lubelskiego w obrębie kompleksu sportowego orlik, cząstkową naprawę sztucznej nawierzchni trawiastej orlika, wymianę piłkochwytów na orliku i głównym boisku trawiastym, odnowienie linii boiska wielofunkcyjnego orlik, wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla tego zadania nie obejmuje: a) remontu zdeformowanych fragmentów nawierzchni chodników z kostki brukowej orazb) wymiany skorodowanych barierek oddzielających trybunę od płyty boiska głównego ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. b)Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Różańcu Pierwszym której zakres robót obejmuje: rozebranie istniejącego ogrodzenia okalającego kontenery zaplecza kompleksu sportowego orlik, rozebranie jednego z kontenerów zaplecza, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, ponowny montaż w nowej lokalizacji, demontaż siatki ogrodzenia boisk orlika, oczyszczenie i malowanie istniejących słupków ogrodzenia oraz furtek i bram, montaż nowej siatki zgodne z założeniami projektowymi, remont nawierzchni brukowych chodników, opasek i schodów wokół kompleksu sportowego wraz z rozbiórką części opaski od strony drogi wojewódzkiej, urządzenie zieleni w miejscu rozebranych nawierzchni, montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED, malowanie linii boiska wielofunkcyjnego, dostawę wyposażenia boiska wielofunkcyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 437021,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa systemu nawadniającego murawę boiska piłkarskiego w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) Budowa systemu nawadniającego murawę boiska piłkarskiego w Tarnogrodzie wraz z dostawą wiat stadionowych, której zakres robót obejmuje: budowę wewnętrznego odcinka przyłącza wodociągowego na działce Zamawiającego od miejsca przyłączenia do miejsca pompowni wody tryskaczowej, wykonanie systemu nawadniania murawy boiska, odbudowę nawierzchni boiska w miejscach wykonywania instalacji nawadniania, regenerację całości murawy płyty boiska po wykonanej instalacji nawadniania, dostawę i montaż trzech wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych oraz obsługi medycznej wraz z wykonaniem nawierzchni z płyt EPDM do ich posadowienia; b) Budowa systemu nawadniającego murawę boiska sportowego w Różańcu Pierwszym wraz z zagospodarowaniem terenu, remontem infrastruktury boiska sportowego oraz dostawą wiat stadionowych, której zakres robót obejmuje:wykonanie systemu nawadniania murawy boiska, renowację części murawy płyty boiska po wykonanej instalacji nawadniania, regenerację całości powierzchni murawy boiska po wykonanych robotach budowlanych, przebudowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, roboty remontowe nawierzchni pieszego układu komunikacyjnego obiektu sportowego, czasowy demontaż bramek wraz z utylizacją siatek, demontaż istniejących tulei bramek z ich utylizacją, montaż nowych systemowych tulei bramek do piłki nożnej pełnowymiarowej 7,32 x 2,44 m i odciągów ze zintegrowanymi elementami maskującymi otwory po wyjęciu słupków i bramek wraz z naciągami siatek, powtórny montaż bramek wraz z naciągami siatek, montaż nowych siatek bramkowych, demontaż 14 szt. uszkodzonych paneli ogrodzeniowych wraz z ich utylizacją, montaż 14 szt. nowych paneli ogrodzeniowych 2,60 x 1,60 m, montaż dwóch skrajnych słupków z zastrzałami, montaż siatki piłkochwytu na łącznie 9 wspornikach zamocowanych do istniejących słupków ogrodzeniowych o profilu 60 x 60 mm, podwyższenie o 2 m istniejącego ogrodzenia boiska orlik z siatki stalowej powlekanej na długości 40 m, tj. 16 przęseł po 20,50 m, regulację pokrywy betonowej systemu drenażowego, wymianę nawierzchni trawiastej w obrębie części pola bramkarza, dostawę i montaż trzech wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych oraz obsługi medycznej wraz z wykonaniem nawierzchni z płyt EPDM do ich posadowienia, dostawę i montaż dwóch siatek na bramkę 7,32 m x 2,44 m. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcą realizującym zadanie pod nazwą: Poprawa warunków edukacyjnych i rekreacyjno – sportowych na terenie Gminy Tarnogród – Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy boisku w Tarnogrodzie w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych – jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem – jeżeli zajdzie taka potrzeba.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
44112100-9 - Wiaty
4.5.5.) Wartość części: 651218,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont hali sportowej z zapleczem socjalnym w Tarnogrodzie”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące roboty: częściową rozbiórkę istniejących ścian działowych zaplecza socjalnego, skucie wszystkich okładzin ściennych i podłogowych zaplecza socjalnego, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymianę stolarki okiennej w hali sportowej,wykonanie nowych ścianek działowych, częściowo z elementów systemowych HPL, licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi, ułożenie nowej terakoty na posadzkach pomieszczeń, roboty malarskie, uzupełniające, naprawcze ścian i sufitów, montaż nowych drzwi do poszczególnych pomieszczeń sanitarnych z obróbką glifów, wymianę elementów osłonowych antresoli hali sportowej, wymianę rynien i rur spustowych dla całości obiektu, dostawę wyposażenia pomieszczeń – urządzenia sanitarne, wyposażenie meblowe i inne, renowację posadzki z parkietu dębowego hali sportowej o powierzchni 435 m2, dostawę i montaż ławeczki do ćwiczeń mięśni brzucha z regulacją. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcami realizującymi zadania pod nazwą: 1. Nowoczesne przedszkole – szczęśliwe dziecko i zadowoleni rodzice – przebudowa Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie – roboty polegające na przebudowie pomieszczeń części szkolnej budynku, 2. Poprawa warunków bytowych mieszkańców Gminy Tarnogród – roboty polegające na zagospodarowaniu terenu wokół budynku, dostawa wyposażenia do budynku, 3. Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Klubie Dziecięcym w Tarnogrodzie, ul. Kościelna 12, 23-420 Tarnogród – roboty polegające na przebudowie części kondygnacji parteru oraz części pomieszczeń piwnicy w segmencie szkolnym budynku, w ramach dofinansowań z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych oraz środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa na realizację zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 – jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane/dostawy równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem – jeżeli zajdzie taka potrzeba.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 954461,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664696,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie cz. 3 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1201852,73
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1718310,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.