Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00140419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków położonych przy ul. Składowej 11 i ul. Składowej 12 w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61415 88 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków położonych przy ul. Składowej 11 i ul. Składowej 12 w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4935fa-f688-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.42.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2563180,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia polega na budowie instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej centralnego ogrzewania, źródła ciepła dla budynku mieszkalno-użytkowy przy ul. Składowej 11 w Poznaniu. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako PPU) stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1460245,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia polega na budowie instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej centralnego ogrzewania, źródła ciepła dla budynku mieszkalno-użytkowy przy ul. Składowej 12 w Poznaniu. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako PPU) stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1102934,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Dostawa produktu leczniczego Tremelimumabum w ramach Programu Lekowego B.6
- Dostawa czyściw, ubrania medyczne, kombinezonów do pracy z cytostatykami
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- "Pełnienie funkcji Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- Modernizacja boiska sportowego w Ładzyniu - etap II (budowa bieżni)
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.