eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza"Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035

1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a107abba-e8fe-4d01-9963-53fae7e72d2e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a107abba-e8fe-4d01-9963-53fae7e72d2e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044889/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiOŚ.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza”. Opracowanie obejmuje cała gminę Komańcza w jej granicach administracyjnych – o powierzchni ok. 38.769 tyś. ha.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz.
2) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponującymi tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt;
3) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia), komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień graficznych i opisowych opinii, uzgodnień i projektów dokumentów i aktów prawnych jako koniecznych do wymogów procedury uchwalenia planu ogólnego;
4) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę
5) wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt do projektu planu ogólnego wynikających z opiniowania i uzgodnień z innymi organami oraz z ustaleń i wniosków Zamawiającego, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie zgodnie z procedurą uchwalenia planu ogólnego po wprowadzonych zmianach jeśli będzie to konieczne oraz w razie potrzeby przygotowanie treści zażalenia na postanowienia opiniujące;
6) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
7) sporządzenie analizy złożonych uwag i wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje w tym przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, opracowanie wykazu odpowiedzi oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego.
8) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzaniu planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
9) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisja rady gminy oraz sesjach – udział fizyczny)
10) zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do projektu planu ogólnego gminy, dokonanie ewentualnych zmian w projektach dokumentów wynikających z uwzględnionych uwag. W razie konieczności ponowienie procedury planistycznej w niezbędnym zakresie.
11) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składającym się z części tekstowej oraz graficznej;
12) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu) w wersji papierowej i elektronicznej;
13) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 54 z późn. zm.);
14) pomoc i wsparcie we wprowadzeniu tych danych do systemu danych przestrzennych Zamawiającego;
15) przygotowywanie, organizowanie i zbieranie ankiet, uwag, prowadzenia konsultacji w sprawach związanych z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi do planu ogólnego;
16) wykonanie innych czynności nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
17) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualne powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez Wojewodę);
18) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;

3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu teksty opracowań w wersjach elektronicznych i papierowych w ilościach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w formatach danych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego oraz wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów danym zakresie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173245,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1) PUCHYR architekci inż. Małgorzata Puchyr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180514245

7.3.4) Miejscowość: Dubiecko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.