eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › PEŁNINIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNINIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88f765fe-ba87-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNINIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88f765fe-ba87-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO na zadaniu „Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Łańcut”.
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 poz.682 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. z 2001 r. poz. 1554) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831).
2) Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w zadania w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego.
3) Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na zadaniu w każdy dzień prowadzenia robót potwierdzony listą obecności w Urzędzie Gminy Łańcut - wg Zał. Nr 9 do SWZ, w przypadku sytuacji szczególnej Zamawiający wymaga stawienia się na jego telefoniczne wezwanie
4) Inspektor nadzoru jest reprezentantem Gminy Łańcut na budowie i dba o zabezpieczenie jej interesów. W szczególności dbałość ta polega na kontroli realizacji robót pod kątem ich zgodności z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
5) Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
a. uczestniczenie w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy;
b. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej na realizację zadań;
c. opiniowanie materiałów proponowanych do zastosowania w ramach przedmiotu umowy;
d. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów
i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;
e. sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
f. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających
g. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych;
h. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie
i. przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;
j. potwierdzanie ilości wykonanych robót w danym okresie rozliczeniowym do odbioru końcowego;
k. potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;
l. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji oraz ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym;
m. organizowanie i prowadzenie w razie potrzeby rad budowy i innych spotkań,
w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania,
w tym także na wniosek Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z w/w spotkań;
n. wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane
za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych;
o. nadzór nad realizacją zamówienia zgodnie z umową;
p. Zamawiający wymaga mobilności Wykonawcy zamawianej usługi poprzez dysponowanie środkiem komunikacji samochodowej i łącznością telefonii komórkowej tel.
6) Niniejsze zamówienie obejmuje pełen zakres zadań inwestycyjnych realizowanych do dnia zakończenia czynności polegających na koordynacji, sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentacji powykonawczej oraz rozliczeniowej w/w zadania.
3. Poniżej link do postępowania na roboty budowlane objęte przedmiotową usługą:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdf3f383-aba9-11ee-a681-52fe4aa7189e
4. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art 29 ust. 3a ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Władysław Kaczmarzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131173892

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 48

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-330

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.