Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177461/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
NLZ.2025.271.21 Dostawa osprzętu i mat. elektr., elektrotech. urządzeń, elektronarzędzi, świetlówek i żarówek, urządzeń, podzespołów i części do instalacji energ., dostępowej, tel. i przyzywowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kolodziejska@jurasza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jurasza.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4705401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NLZ.2025.271.21 Dostawa osprzętu i mat. elektr., elektrotech. urządzeń, elektronarzędzi, świetlówek i żarówek, urządzeń, podzespołów i części do instalacji energ., dostępowej, tel. i przyzywowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e084612b-658d-4984-a45e-9dd8e5a03bef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176603/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 "Osprzęt i materiały elektryczne, elektrotechniczne, urządzenia, elektronarzędzia, świetlówki i żarówki, urządzenia, podzespoły i części do inst. energetycznej, dostępowej, telef. i przyzywowej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2025.271.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lampy sodowe, żarowo-rtęciowe, halogeny, żarówki, żarówki rtęciowei uliczne, lampki sygnalizacyjne do systemów będących na wyposażeniu Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532920-9 - Żarówki i świetlówki
4.5.5.) Wartość części: 13641,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt, podzespoły, urządzenia i materiały teletechniczne (w tym do systemów Mosaic45 i ROGER będących na wyposażeniu Zamawiającego)4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
4.5.5.) Wartość części: 317927,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osprzęt do instalacji przyzywowej kompatybilny z systemem ELEKTROSYGNAŁ, będącym na wyposażeniu Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 7950,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Manipulatory i osprzęt kompatybilny z systemem FAMOR, będącym na wyposażeniu Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 10476,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9495,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30012,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9495,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9495,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409952,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469274,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409952,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZMAREK ELECTRIC SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409952,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11715,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11715,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11715,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11715,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8250,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8250,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8250,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8250,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do bazy magazynowej Gminy Pszczew na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej ",
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
- Wymiana zabezpieczeń różnicowoprądowych w obiekcie PGE Narodowy w Warszawie
więcej: Żarówki i świetlówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





