Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230667/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont centralnego ogrzewania w Obwodzie Drogowym w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 6639
1.5.8.) Numer faksu: (84) 638 6639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont centralnego ogrzewania w Obwodzie Drogowym w Józefowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de9bbaf-2bf6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 RDW Zamość Remont centralnego ogrzewania w OD Józefów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.371.21.2021.z.c.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186700,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29979,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót określonych w zadaniu pod nazwą:
Remont centralnego ogrzewania w Obwodzie Drogowym w Józefowie
1. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót zostały określone w załączonym Przedmiarze robót oraz Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Roboty należy wykonywać zgodnie z poniższymi Specyfikacjami Technicznymi :
3. Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla:
BRANŻA INSTALACYJNA - GAZOWA
1). ROBOTY DEMONTAŻOWE
1.1. Opróżnienie instalacji gazowej z gazu
1.2. Demontaż pieca gazowego
1.3. Demontaż zasobnika c. w. u. gazowego
1.4. Demontaż przewodów spalinowych okrągłych
2). INSTALACJA GAZOWA
2.1. Kotły grzewcze gazowe jednofunkcyjne
2.2. Regulator pogodowy
2.3. Rurociągi w instalacjach gazowych stalowe o połączeniach spawanych
3). INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
3.1. Rurociągi ze stali niestopowej o połączeniach zaciskowych
3.2. Zawory przelotowe gwintowane
3.3. Kurki spustowe ze złączką do węża
3.4. Grzejniki stalowe dwupłytowe
3.5. Grzejniki stalowe łazienkowe
3.6 Urządzenie do podgrzewania wody ze zbiornikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71457,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71457,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71457,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Grabarczuk usługi budowlane EFEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222639859
7.3.3) Ulica: Borowina Sitaniecka 3 "o"
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Bartłomiej Grabarczuk - Usługi Budowlane "EFEKT"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Bartłomiej Grabarczuk - Usługi Budowlane "EFEKT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71457,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup skanera RTG do prześwietlania bagaży na potrzeby Oddziału Celnego- Drogowego w Dorohusku w ramach projektu Nr 101078894 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa odczynników dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawa gazów medycznych w butlach na potrzeby COZL.
- Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- 33/PM/2024 : Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. Jakuba Wojciechowskiego 12/74 w Bydgoszczy
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- "Budowa instalacji gazowej w budynku komunalnym przy ul. Żywieckiej 52 w Łękawicy"
- Remont kotłowni gazowej oraz remont i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola nr 13 przy ul. Noskowskiego 32 we Wrocławiu
- Modernizacja kotłowni w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Giżycku
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.