Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00250738/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH OPARTYCH NA ODNAWIALNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII DLA SOIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 51 200
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 97 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kwpsp.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/e4c5d5bc-c566-4b82-b07c-c20cfba190c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH OPARTYCH NA ODNAWIALNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII DLA SOIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0586c4d3-c0eb-41e1-880b-9f915553096a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031878/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH OPARTYCH NA ODNAWIALNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII DLA SOIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa realizowana w ramach projektu rozbudowy Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA), finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO) oraz programu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) „Odporność na kryzys – optymalizacja infrastruktury służb państwowych odpowiadających za bezpieczeństwo” realizowanego przez KG PSP. Nr umowy "1/KPO/2023".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2371.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123943 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SoiA, tj. dostawa i montaż zestawu paneli fotowoltaicznych wraz z falownikiem, magazynem energii i stelażem naziemnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Dokonując kalkulacji ceny za przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia zgodnie z SWZ, w tym jej załącznikami zawierającym opis przedmiotu zamówienia, aż do momentu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez żadnych zastrzeżeń.
4. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji – nie wcześniej niż 2024, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
44212320-8 - Konstrukcje różne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31155000-7 - Falowniki
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126788,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152449,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOSTI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462648852
7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż instalacji. Na dzień składania ofert, podwykonawca nie jest jeszcze znany.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pakietów do pobierania śladów genetycznych oraz pakietów kryminalistycznych do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym
- Dostawa artykułów hydraulicznych oraz filtrów do wentylacji
- Dostawa krzeseł do Urzędu Miasta Lublin w ramach projektu pn. "Silver 50+. Nowe horyzonty pracowników samorządowych w Lublinie" nr 14/FELU.09.06-IZ.00-0005/24-00 współfinansowanego ze środków...
- Dostawa warzyw i ryb mrożonych
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Lublin
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz części centralnej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap II
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 "Polne Kwiatki" położonego na osiedlu Lecha 79 w Poznaniu - etap II.
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.