eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoŚwiadczenie usług szkoleniowo - treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027- postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowo - treningowych w ramach projektu pn.
„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957652578, 601742578

1.5.8.) Numer faksu: 957652578 wew. 121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e098a25e-8a22-4549-8860-cc880ebed4f5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowo - treningowych w ramach projektu pn.
„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e098a25e-8a22-4549-8860-cc880ebed4f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035941/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług szkoleniowo- treningowych w ramach projektu pn. "DOM- Rodzina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Dom- RODZINA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2025/PCPR/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie ,,Szkoły dla Rodziców”.
Program warsztatów „Szkoły dla Rodziców” winien zawierać poniższe zagadnienia: - Fundamenty rodziny, w tym: Mama i Tata oraz ich zasoby, Dziecko i jego zasoby;
- Emocje w życiu dziecka i rodziny;
- Jak optymalnie wychować w rodzinie DOJRZAŁE DZIECKO?;
- Komunikacja w rodzinie;
- Konflikty w rodzinie;
- Samodzielność dziecka – kompetencje społeczne;
- Współpraca dzieci z rodzicami;
- Seksualność dziecka i nastolatka;
- Wzmacnianie relacji między rodzeństwem. Zajęcia dla 4 grup po 15 osób. Każde szkolenie po 120 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) (po 2 grupy w 2025 roku i po 1 grupie w 2026 roku i 2027 roku). Łącznie 480 godzin. Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do czwartku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie.
Miejsce realizacji - ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Catering na zajęcia zapewnia zamawiający. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 83520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kompetencje rodzin zastępczych i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka pn. „Dobro dziecka”.
Tematyka szkoleń winna obejmować następującą tematykę:
- Bezpiecznie blisko w relacji dziecko – rodzic. Budowanie więzi z przyjętym dzieckiem.
- Kryzys emocjonalny dziecka i nastolatka. Jak rozpoznać, jak reagować?
- Jak poprzez komunikację i zabawę wspierać regulacje emocji u dzieci przyjętych do rodzinnej pieczy zastępczej.
- Jak dodawać dziecku skrzydeł?- czyli o konstruktywnym docenianiu.
- Co zamiast kar? Metoda kroków do odpowiedzialności.
- Rodzina biologiczna dziecka w pieczy zastępczej- zło konieczne, czy kluczowy element tożsamości dziecka?
- Strategie radzenia sobie ze stresem, obciążeniami życiowymi oraz wyzwaniami związanymi z opieką zastępczą. Wypalenie zawodowe rodzin zastępczych.
- Potrzeby dziecka a potrzeby opiekuna- jak sprostać wyzwaniom rodzicielstwa zastępczego.
- Różnice w potrzebach dzieci z Rodzin Zastępczych i RDD, a dzieci wychowywanych w rodzinach biologicznych.
- Wpływ zaburzeń przywiązania, deprywacji sensorycznej i przeżytych traum na funkcjonowanie dzieci i rodziny.
Szkolenia obejmują 10 spotkań (1 spotkanie 6 godzin dydaktycznych, tj. 1 godzina = 45 minut) dla 4 grup po minimum 8 osób. Planuje się spotkania dla 2 grup w 2025 roku i 2 grup w 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Catering na spotkania zapewnia zamawiający. Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Miejsce realizacji- ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Planowane terminy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb grupy. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 41760,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przeprowadzenie cyklu 6 treningów (każdy po 18 godzin) umiejętności społecznych i kulturowych
Zajęcia dla osób usamodzielnianych i opuszczających pieczę (m.in. gospodarowanie budżetem domowym, rozwiązywanie konfliktów i inne). Tematyka do zaproponowania przez wykonawcę.
Łącznie 108 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), tj. 6 treningów x 3 dni x 6 godzin dydaktycznych. Planuje się po 3 treningi trzy dniowe w 2025 roku i 2026 roku. Planowane terminy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb grupy. Szczegółowe terminy realizacji zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Catering na spotkania zapewnia zamawiający.
Miejsce realizacji zapewnia Wykonawca na terenie miasta Choszczno. Uczestnicy po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
Usługa musi być realizowana z zapewnieniem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 18792,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEB Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781456499

7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEB Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781456499

7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEB Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781456499

7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.