eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klewki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klewki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klewki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce12165-2c02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klewki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231429/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 980500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Klewki o długości ok 280 m zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnych 6/368, 6/343 obręb Klewki, gmina Purda wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej.
2. W zakresie prac przewidziano do realizacji:
Roboty projektowe obejmujące w szczególności:
• opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 5 kpl.,
• opracowanie, spełniającego wymagania określone w Ustawie Prawo zamówień publicznych w zakresie odpowiedniego opisu przedmiotu zamówienia, kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U.2020.1333 t.j.) i wykonawczego wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 kpl.,
• opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowanej przez zespół przygotowujący opracowanie projektowe z uwzględnieniem szczegółowego zakresu dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej) oraz Programu zapewnienia jakości z uwzględnieniem wymagań określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych w zakresie odpowiedniego opisu przedmiotu zamówienia – 5 kpl.,
• opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 kpl.,
• opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, ich realizację oraz przekazanie do użytkowania takich jak pozwolenia wodnoprawne, decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych inwestycji i inne jeśli są wymagane prawem
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych wraz z jej aktualizacją na moment rozpoczęcia robót oraz z przeprowadzeniem uzgodnień/potwierdzeń u poszczególnych gestorów uzbrojenia, dotyczących zlokalizowania istniejących obiektów budowlanych przedstawionych na podkładach geodezyjnych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną.
• uzyskanie decyzji Ministra Cyfryzacji zwalniającej z obowiązku budowy kanału technologicznego jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami jest obowiązek jego budowy,
• w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, opracowania dendrologiczne, geotechniczne i geologiczne, oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących
• opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz docelowej wraz z niezbędnymi opiniami
• pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu

Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz.1333 t.j), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. 2013 poz. 1129t.j.) i w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020, poz. 1609).

Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej:
- część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg.
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.

Roboty drogowe obejmujące w szczególności:
•prowadzenie jezdni w wyznaczonym pasie drogowym,
•wykonanie koniecznego zakresu robót ziemnych,
•dopasowanie niwelety drogi do otaczającego terenu zgodnie z zasadami koordynacji trasy,
•dostosowanie nawierzchni do prognozowanego ruchu, konstrukcja nawierzchni jezdni odpowiadająca wymogom min. kategoria ruchu KR-2, nośność nawierzchni 115 kN z uwzględnieniem miejscowych warunków gruntowo-wodnych oraz strefą głębokości przemarzania gruntu,
•zaprojektowanie i wykonanie elementów stałej organizacji ruchu drogowego w tym znaki pionowe B-33, przejście dla pieszych i próg zwalniający,
•zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia drogi,
•zastosowanie w niezbędnym zakresie urządzeń ochrony środowiska,
•roboty związane z wykonaniem podbudowy,
•roboty związane z wykonaniem wjazdów na poszczególne nieruchomości w granicach pasa drogowego,
•wykonanie poboczy drogi obustronnych o szerokości zmiennej 0,5-0,75 m,
•wykonanie skrzyżowań 3 szt. (z drogą powiatową nr 1463N – 1 szt., z drogą gminną – 2 szt.)
•wykonanie wjazdu na drogę krajową DK53 – 1 szt.
•wykonanie nawierzchni z kostki betonowej

Roboty sieciowe obejmujące w szczególności:
•budowa/przebudowa układów odwodnienia w postaci odprowadzenia powierzchniowego wód opadowych wraz z układami do odprowadzenia wód opadowych do gruntu lub innego odbiornika naturalnego w razie konieczności,
•wykonanie odwodnienia do istniejącej kanalizacji deszczowej na odcinku ok 250m (włączenie do istniejącej kanalizacji wraz z wymianą istniejącego odcinka wraz z układami podczyszczania w razie konieczności,
•w razie potrzeb remont, przebudowa istniejących urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe wraz z dostosowaniem istniejących przepustów zlokalizowanych pod koroną jezdni i wjazdów. W miejscach gdzie stan przepustów jest zły lub ich parametry nie są dostosowane do obowiązujących przepisów należy wykonać ich wymianę. Przepusty o min. Średnicy dn500 i długości max 12 m z rur HDPE,
•przebudowa kolizji zgodnie z warunkami technicznymi gestorów, zarządców (istniejące sieci: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetyczna, teletechniczna, gazowa).
W przypadku konieczności usunięcia kolizji nowoprojektowanych sieci z istniejącą infrastrukturą Wykonawca jest zobowiązany do przełożenia lub wykonania nowych odcinków sieci zgodnie z warunkami wydanymi przez właściciela lub zarządcę sieci kolidującej.

Roboty elektryczne obejmujące w szczególności:
•Budowa oświetlenia na odcinku ok 250 m – linia kablowa z lampami LED.

Roboty inne obejmujące w szczególności:
•gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów) w razie potrzeby,
•budowa urządzeń ochrony środowiska w razie potrzeby,
•utrzymanie i zabezpieczenie komunikacji zgodnie z zaprojektowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną organizacją ruchu na czas budowy.


3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe
Parametry techniczne drogi:
•droga jednojezdniowa o szerokości jezdni 5m; dopuszcza się zwężenie jezdni przy ograniczonej szerokości pasa drogowego,
•całkowita długość ok. 0,280 km,
•kategoria obciążenia ruchem min. KR-2,
•klasa techniczna drogi D,
•nawierzchnia z kostki betonowej,
•nośność nawierzchni 115 kN,
•pobocza drogi obustronne o szer. zmiennej 0,5-0,75 m,
•odwodnienie do istniejącej kanalizacji deszczowej na odcinku ok 250 m (włączenie do istniejącej kanalizacji wraz z wymianą istniejącego odcinka na zwiększoną średnicę celem odprowadzenia wód), inne rozwiązania ok 30 m,
•powstające skrzyżowania – 3 szt.,
•wjazd na drogę krajową DK53 – 1 szt.,
•oświetlenie uliczne – 250 m.

Oznakowanie drogi:
•przejście dla pieszych – 1 szt.,
•próg zwalniający – 1 szt.,
•oznakowanie pionowe – 5 szt., w tym znaki B-33,
•zainstalowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa.

Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych, a także innych wymagań technicznych opisuje Program Funkcjonalno–Użytkowy.

Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości wykonywanych robót wraz ze zmianą terminu ich wykonania w zależności od otrzymywanych środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg lub innych wytycznych wynikających z zawartej umowy pomiędzy Gminą Purda, a Wojewodą Warmińsko-Mazurskim, wówczas wtedy nastąpią zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego.
4. Dofinansowanie zadania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1137823,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2242290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1137823,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa HYDROL Tomasz Leonard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391552456

7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 47

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-806

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1137823,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.