Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192334/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00215587/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00236688/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00240658/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 511 160 377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.sitnik@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/1293/swiadczenie-uslug-serwisu-urzadzen-technologicznych-procesu-wytwarzania-sprezonego-powietrza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w zakresie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-911af934-1d3c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192334/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.462.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytucie Lotnictwa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przeglądy okresowe: 12 przeglądów zgodnie z harmonogramem i wymaganiami opisanymi w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ)
2) naprawy pozagwarancyjne oraz wymianę części koniecznych do naprawy. Zamawiający zleci Wykonawcy naprawy pozagwarancyjne wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności wymagających naprawy urządzeń. Zamówienie obejmujące naprawy pozagwarancyjne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia, w tym roszczenie z tytułu utraconych korzyści.
3. Świadczenie usług serwisu (przeglądy oraz naprawy) będą odbywać się w dni robocze w godzinach 08.00-16.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ.
5. Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w sposób, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył w przedmiotowym postępowaniu Formularz ofertowy oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, stanowiący odwzorowanie cyfrowe oryginału w postaci papierowej (skan), który nie został opatrzony kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, ani podpisem osobistym, ani podpisem zaufanym osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy. Dyspozycja wskazana w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie złożenia oferty we właściwej formie elektronicznej lub postaci opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, nie została zatem przez Wykonawcę wykonana.Z uwagi na powyższe Zamawiający uznał, że oferta Wykonawcy jest niezgodna z ustawą Pzp, zatem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu zaistniała przesłanka określona w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, co skutkuje koniecznością jego unieważnienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





