eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Budowa sieci/linii oświetlenia drogowego dróg gminnych - ulic na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci/linii oświetlenia drogowego dróg gminnych – ulic na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d876ee1-cdfb-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci/linii oświetlenia drogowego dróg gminnych – ulic na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d876ee1-cdfb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070108/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wieliszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.6.2023.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115821,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Części 1 zamówienia obejmuje:

1) Zadanie 1 – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu umowy polegającego na posadowieniu na istniejących fundamentach dwóch słupów L10, L12 oświetlenia drogowego, stalowych, ocynkowanych o wysokości 6m wraz z wysięgnikiem o wymiarach 1m x 1m, oprawy oświetleniowe 16 LEDs 700mA 36W zamontowana na 7m, w ramach zdania: „Budowa oświetlenia ul. Chmielna w Wieliszewie”.

2) Zadanie 2 - wymiana istniejących 9 opraw oświetleniowych na istniejących słupach nr L2 – oprawa skierowana na ul. Mickiewicza, L3, L4, L5, L6, L7, L10, L11, L12 oświetlenia drogowego ul. Mickiewicza w miejscowości Kałuszyn. Wymiana opraw z sodowym źródłem światła na oprawy oświetleniowe typu LED odpowiedniej mocy i osprzętem elektrycznym, w ramach zdania: „Wymiana lamp ulicznych na terenie sołectwa Kałuszyn”.

3) Zadanie 3 – przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu umowy polegającego na posadowieniu na istniejących fundamentach trzech słupów L12, L16, L20 oświetlenia drogowego, stalowych, ocynkowanych o wysokości 6m. Oprawy oświetleniowe typu 24LEDS/590mA o mocy 44W w ilości 3 sztuk, montowane bez wysięgników, bezpośrednio na słupach w ramach zadania: „Budowa oświetlenia ul. Łąkowa w Komornicy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 33471,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Części 2 zamówienia obejmuje:

1) Zadanie 1 – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu umowy polegającego na budowie linii kablowej YAKXS 4x25 mm2 o długości 379m trasy i długości kabla 451m. Montaż łącznie 13 słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 5m, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach FB100, oprawy oświetleniowe 16 LED 600mA o mocy 30.8W, montaż kompletnej szafy zasilającej SOK wraz z zegarem astronomicznym, model PCZ-525.3w ramach zdania: „Oświetlenie Jeziora Ławeczno” w miejscowości Topolina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 82350,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46279,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49693,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46279,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Elektrycznych "LUMEN" Jerzy Wuttke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010122379

7.3.3) Ulica: Chrobrego 7

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46279,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Wieliszew (dalej „Zamawiający”) na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 2, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.