Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291470/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00370844/01 - Wynik z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa wyposażenia studia nagrań audio-wideo do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości triQube we Wrocławiu – Zadanie 1 „sprzęt audio”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKA AGENCJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933013380
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Kasztanowa 3A-5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-125
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dawg.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dawg.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292163
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00291470
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej -
chodzi o następujące dokumenty:
wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. (wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ); UWAGA: W przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy dostaw w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio
uczestniczył.
Po zmianie:
W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej -
chodzi o następujące dokumenty:
wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. (wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ); UWAGA: W przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy dostaw w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio
uczestniczył.
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-14 09:00
Po zmianie:
2023-07-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-14 09:30
Po zmianie:
2023-07-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-12
Po zmianie:
2023-08-15
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wodomierzy wraz z wdrożeniem zdalnego systemu odczytu i nadzoru w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych, drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 4 części
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych ( dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
- Remont sanitariatów na parterze w Szkole Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostępu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu analizy logów
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - wdrożenie zabezpieczeń 2FA za pomocą usługi SMS
- Zakup serwera i przełączników sieciowych
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Wadowice Górne"
- Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.