eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogóźno › Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jamy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jamy 5

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564689734

1.5.8.) Numer faksu: 564689728

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jamy@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jamy.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.jamy.torun.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a096b9-318f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 585073,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności dróg leśnych oraz wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część zamówienia nr 1
Bieżące utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Leśnictw: Biały Bór, Marusza, Dusocin, Zakurzewo i Zarośle

Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.:
- usunięcie warstwy gruntu (korytowanie) o grubości 15 cm – przygotowanie podłoża pod ułożenie kruszywa (grunt z korytowania należy złożyć na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
- wykonanie nawierzchni z kruszywa gruzowego betonowego lub kamiennego łamanego wraz z jego zagęszczeniem – grubość warstwy kruszywa po zagęszczeniu 15 cm

Zamawiający, w przypadku gruzu betonowego, wymaga kruszywa gruzowego betonowego, o min. zawartości gruzu z betonu (z betonu konstrukcyjnego) B-15-B-30 wynoszącej 80%.

2. Miejsce realizacji:
- teren Leśnictwa Biały Bór, gm. Grudziądz,
- teren Leśnictwa Marusza, gm. Grudziądz,
- teren Leśnictwa Zakurzewo, gm. Grudziądz
- teren Leśnictwa Dusocin, gm. Grudziądz
- teren Leśnictwa Zarośle, gm. Rogóźno,

3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 176358,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności dróg leśnych oraz wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część zamówienia nr 2
Bieżące utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Leśnictw: Słup, Skarlin i Wąkop

Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.:
- usunięcie warstwy gruntu (korytowanie) o grubości 15 cm – przygotowanie podłoża pod ułożenie kruszywa (grunt z korytowania należy złożyć na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
- wykonanie nawierzchni z kruszywa gruzowego betonowego lub kamiennego łamanego wraz z jego zagęszczeniem – grubość warstwy kruszywa po zagęszczeniu 15 cm

Zamawiający, w przypadku gruzu betonowego, wymaga kruszywa gruzowego betonowego, o min. zawartości gruzu z betonu (z betonu konstrukcyjnego) B-15-B-30 wynoszącej 80%.

2. Miejsce realizacji:
- teren Leśnictwa Słup, gm. Łasin,
- teren Leśnictwa Skarlin, gm. Nowe Miasto Lubawskie,
- teren Leśnictwa Wąkop, gm. Biskupiec,

3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 128896,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności dróg leśnych oraz wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część zamówienia nr 3
Wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe na terenie Leśnictw: Chełmno, Łunawy, Biały Bór, Marusza, Dusocin, Zakurzewo i Zarośle

Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.:
- usunięcie warstwy gruntu (korytowanie) o grubości 15 cm – przygotowanie podłoża pod ułożenie kruszywa (grunt z korytowania należy złożyć na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
- karczowanie mechaniczne pni bez ich wywozu
- zagęszczenie gruntu w miejscach po usuniętych pniach drzew
- wykonanie nawierzchni z kruszywa gruzowego betonowego lub kamiennego łamanego wraz z jego zagęszczeniem – grubość warstwy kruszywa po zagęszczeniu 15 cm

Zamawiający, w przypadku gruzu betonowego, wymaga kruszywa gruzowego betonowego, o min. zawartości gruzu z betonu (z betonu konstrukcyjnego) B-15-B-30 wynoszącej 80%.

2. Miejsce realizacji:
- teren Leśnictwa Chełmno, gm. Chełmno,
- teren Leśnictwa Łunawy, gm. Stolno,
- teren Leśnictwa Biały Bór, gm. Grudziądz
- teren Leśnictwa Marusza, gm. Grudziądz,
- teren Leśnictwa Zakurzewo, gm. Grudziądz
- teren Leśnictwa Dusocin, gm. Grudziądz
- teren Leśnictwa Zarośle, gm. Rogóźno,


3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 128075,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności dróg leśnych oraz wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część zamówienia nr 4
Wykonanie zjazdów z dróg leśnych na leśne szlaki stałe na terenie Leśnictw: Słup, Zwierzyniec, Krotoszyny, Skarlin, Lipowa Góra, Wąkop i Łąkorz

Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.:
- usunięcie warstwy gruntu (korytowanie) o grubości 15 cm – przygotowanie podłoża pod ułożenie kruszywa (grunt z korytowania należy złożyć na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
- karczowanie mechaniczne pni bez ich wywozu
- zagęszczenie gruntu w miejscach po usuniętych pniach drzew
- wykonanie nawierzchni z kruszywa gruzowego betonowego lub kamiennego łamanego wraz z jego zagęszczeniem – grubość warstwy kruszywa po zagęszczeniu 15 cm
- niwelacja skarp zlokalizowanych wzdłuż leśnych szlaków stałych (dot. Leśnictwa Skarlin i Łąkorz) – prace wykonywane mechanicznie spycharkami – grunt ze skarp należy złożyć na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego

Zamawiający, w przypadku gruzu betonowego, wymaga kruszywa gruzowego betonowego, o min. zawartości gruzu z betonu (z betonu konstrukcyjnego) B-15-B-30 wynoszącej 80%.

2. Miejsce realizacji:
- teren Leśnictwa Słup, gm. Łasin,
- teren Leśnictwa Zwierzyniec, gm. Rogóźno,
- teren Leśnictwa Krotoszyny, gm. Biskupiec,
- teren Leśnictwa Skarlin, gm. Nowe Miasto Lubawskie,
- teren Leśnictwa Lipowa Góra, gm. Biskupiec,
- teren Leśnictwa Wąkop, gm. Biskupiec,
- teren Leśnictwa Łąkorz, gm. Biskupiec.

3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 151742,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126418,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176635,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126418,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. "HYDRO-SPRZĘT" Hanna Kankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760010362

7.3.3) Ulica: Piaski 2B

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-302

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126418,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150064,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150064,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150064,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEAVYTRANS Michał Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762088227

7.3.3) Ulica: Karabinierów 19

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150064,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120140,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134779,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120140,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. "HYDRO-SPRZĘT" Hanna Kankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760010362

7.3.3) Ulica: Piaski 2B

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-302

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120140,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182460,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182460,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182460,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "TRANS-KIS" Roman Małkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8770003205

7.3.3) Ulica: Wielki Głęboczek 4

7.3.4) Miejscowość: Brzozie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-313

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182460,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.