eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce(21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu "Eko Dolina" Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1099620

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f420be79-b01f-484e-b951-d0a5aec94488

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/21/2025/dostosowanie boksów

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1800000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznego przetwarzania w instalacji na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
Zakres robot jest szczegółowo przedstawiony w dokumentacji projektowej i obejmuje:
- rozbiórkę murów oporowych oraz częściową rozbiórkę nawierzchni placu obszarze objętym
rozbudową boksu
- wykonanie skarpowania wzdłuż planowanego chodnika
- usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną
- rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej
- rozbudowa istniejącej podziemnej kanalizacji technologicznej
- rozbudowa istniejącej podziemnej kanalizacji deszczowej
- budowa nowej wewnętrznej linii zasilającej dla rozbudowywanej części boksów
- wykonanie nowych fundamentów pod rozbudowywaną częścią boksów oraz nowym murem
oporowym
- wykonanie ścian żelbetowych rozbudowywanej części boksów oraz muru oporowego
- wykonanie konstrukcji stalowej zadaszenia
- wykonanie pokrycia zadaszenia
- wykonanie instalacji pod posadzkowej kanalizacji technologicznej
- wykonanie posadzki
- montaż bramy i drzwi
- wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej hydrantowej
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z instalacją odpylania i dezodoryzacji
- wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego
- wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacji i technologicznych
- wykonanie instalacji odgromowej
- wykonanie instalacji monitoringu CCTV
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji p.poż.
- wykonanie koryta odwadniającego nowopowstałą skarpę
- wykonanie chodnika
- wykonywanie serwisów instalacji wentylacji mechanicznej wraz z instalacją odpylania i dezodoryzacji zgodne z dokumentacja techniczno-ruchową [DTR] i instrukcją eksploatacji
oraz
- skuteczne uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie przedmiotu inwestycji.

Ponadto:
1. Wykonawca będzie posiadał umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania oraz użytkowania mienia (wraz z OC za produkt/ wykonaną usługę), gdzie ubezpieczona działalność Wykonawcy będzie pokrywała się z pracami wykonywanymi w ramach umowy, a zakresem ubezpieczenia będę objęte szkody, które mogą powstać w czasie lub w związku z realizacją Umowy.
2. Umowa ubezpieczenia będzie obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową, kontraktową oraz deliktowo-kontraktową z sumą gwarancyjną nie niższą niż 4 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe w zakresie zgodnym ze wszystkimi poniższymi klauzulami:
a) ubezpieczone będą szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód wynikłe w czasie i/lub w związku z wykonywaniem umowy,
b) ubezpieczenie będzie obejmowało szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także szkody powstałe po przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy,
c) ubezpieczone będą szkody wyrządzone przez Podwykonawców, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) ubezpieczone będą szkody w mieniu powierzonym, przekazanym, wziętym w najem/dzierżawę, będącym w pieczy lub pod nadzorem Ubezpieczonych z limitem odpowiedzialności 1 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki,
e) ubezpieczone będą szkody w mieniu przekazanym do obróbki, czyszczenia, naprawy, demontażu, montażu, zabudowy i tym podobnych prac,
f) ubezpieczenie będzie obejmowało winę umyślną zgodnie z treścią klauzuli reprezentantów z limitem odpowiedzialności co najmniej 2 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe, rażące niedbalstwo Ubezpieczonych i wszystkich ich przedstawicieli będzie chronione w pełnym zakresie i do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej,
g) ubezpieczenie będzie obejmowało czyste straty finansowe z limitem odpowiedzialności co najmniej 1 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki,
h) ubezpieczone będą szkody wyrządzone w instalacjach (również podziemnych) bądź urządzeniach podczas wykonywania prac lub usług w szczególności światłowodowych, elektrycznych, gazowych,
i) ubezpieczone będą szkody powstałe podczas rozładunku i załadunku,
j) ubezpieczone będą szkody wyrządzone pod wpływem alkoholu, środków odurzających
k) Ubezpieczone będą szkody spowodowane wibracją, osunięciem lub zapadaniem się ziemi z limitem odpowiedzialności co najmniej 1 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki,
l) Ubezpieczone będą szkody w środowisku, z limitem odpowiedzialności w wysokości co najmniej 1 000 000 zł na jeden i wszystkie wypadki,
m) Ubezpieczone będą wyrządzone przez pojazdy szkody niepodlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu OC, w tym szkody wyrządzone przez sprzęt Wykonawcy i jego Podwykonawców w czasie prac,
n) Ubezpieczone będą szkody stopniowe, tj. powstałe wskutek powolnego działania hałasu, wibracji, ciepła, zagrzybienia, wody lub innych podobnych czynników; naruszenia konstrukcji nośnych itp. z limitem odpowiedzialności w wysokości co najmniej 500 000 zł na jeden i wszystkie wypadki,
o) ochroną ubezpieczeniową zostaną pokryte szkody wynikłe z niniejszej umowy (tj. okres realizacji Umowy) tak długo, jak długo roszczenia z tego tytułu nie ulegną przedawnieniu.
p) brak udziału własnego/franszyzy redukcyjnej w odniesieniu do szkód osobowych, w odniesieniu do szkód rzeczowych nie więcej niż 20 000 zł. Dla czystych strat finansowych udział własny/franszyza redukcyjna nie wyższa niż 10% wysokości odszkodowania nie mniej niż 20 000 na zdarzenie,
q) w przypadku nie wprowadzenia limitu odpowiedzialności dla któregoś z rozszerzeń zakresu ubezpieczenia wskazanych powyżej w niniejszym ustępie - odpowiedzialność ubezpieczyciela do pełnej sumy gwarancyjnej.
3. Wykonawca doręczy Zamawiającemu polisę potwierdzającą zawarcie umów ubezpieczenia na warunkach opisanych powyżej wraz z dowodami opłacenia składki ubezpieczeniowej nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi żądanej polisy i dokumentów ubezpieczeniowych w tym terminie, Zamawiający może zawrzeć umowę ubezpieczeniową, opłacając składki ubezpieczeniowe z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco doręczać Zamawiającemu dowody opłacenia wymaganej składki ubezpieczeniowej. W przypadku wygaśnięcia lub zmiany umowy ubezpieczenia, nowa lub zmieniona umowa musi zapewniać ochronę ubezpieczeniową zgodnie z warunkami niniejszej umowy. W okresie obowiązywania niniejszej Umowy, Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o przedłużeniu ubezpieczenia na dalszy okres lub o zawarciu nowej umowy ubezpieczenia.
5. Wykonawca zapewnia, że on i jego Podwykonawcy ubezpieczą w odpowiedniej wysokości swój personel, sprzęt, maszyny oraz pojazdy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Budowlanym z projektem technicznym wykonania, w STWIORB, w Pozwoleniu na budowę oraz Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, oraz wzorze umowy które stanowią odpowiednio załączniki nr 3, 4, 7, 8, 9 do SWZ.

Uwaga!
Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ ma jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Przedmiaru nie trzeba dołączać do oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem.

Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym:
• Instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia;
• Pomieszczeniom, placom, drogom: wszystkie cechy zakładane przy projektowaniu, niezmieniające ich funkcji użytkowych oraz ich wymiarów;
• Elementom konstrukcyjnym i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane
Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 „Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry”.

UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1943400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58920319 74

7.3.3) Ulica: Garcz ul. Kartuska 46,

7.3.4) Miejscowość: Chmielno

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1580000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-05-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie do 150 dni od daty zawarcia umowy.
Dodatkowo Wykonawca będzie wykonywał serwisy przez okres 18 m-cy od odbioru końcowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.