Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257816/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów do laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kisielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bipkisielice.warmia.mazury.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów do laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363e51aa-0428-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028238/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów do laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów do laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp. Nazwa Wymagania minimalne parametry techniczne
I. SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM
1. Typ Przewodowe
2. Konstrukcja słuchawek Obudowa słuchawek: nauszna
Tryb dźwięku: stereo
Pasmo przenoszenia dźwięku słuchawek: 20-20000Hz
Regulator głośności: w nauszniku
3. Mikrofon Na wysięgniku z regulacją położenia
Pasmo przenoszenia dźwięku mikrofonu 100-10000 Hz
II. MYSZKA KOMPUTEROWA
1. Łączność Bezprzewodowa
2. Technologia wykrywania ruchu Optyczna
3. Zasilanie 1 bateria typu AA
4. Liczba przycisków 3 szt
5. Rolka przewijania Mechaniczna
6. Rozdzielczość Min. 1000 DPI
7. Wyposażenie Bateria alkaliczna typu AA
III. OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE
1. Typ Klasy Office 2021 Home & Student lub równoważne
2. Funkcjonalność Umożliwiające zaawansowaną edycję tekstu, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji
oraz umożliwiające pracę grupową i wymianę danych
3. Wersja Najnowsza, dostępna na rynku
4. Typ licencji Nowa licencja, niekomercyjna
5. Okres licencji Dożywotnia
6. Wersja językowa Polska
7. Liczba stanowisk 1
8. Typ nośnika Licencja z kluczem aktywacyjnym
9. Platforma Microsoft Windows 10/11
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180337,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206812,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180337,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infus Katarzyna Fuśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481350691
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7A/4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-268
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180337,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.