Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291779/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00291779/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30 (po zmianach)
- 2022/BZP 00006131/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SPRZEDAŻ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ JAJ KURZYCH DLA DPS ZAMECZEK W ROKU 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.4.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 343531105
1.4.8.) Numer faksu: 343531126
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292035
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00291779/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SWZ, Uwaga: Oświadczenie składane przez Wykonawcę jedynie na żądanie Zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania Wykonawca/Wykonawcy składają odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy również wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SWZ, Uwaga: Oświadczenie składane przez Wykonawcę jedynie na żądanie Zamawiającego.
2.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ, Uwaga: Oświadczenie składane przez Wykonawcę jedynie na żądanie Zamawiającego.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania Wykonawca/Wykonawcy składają odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy również wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Obsługa obiektów sportowych, nadzór i wsparcie przy realizacji treningów w Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- " Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa żywności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Krupskim Młynie przy ul. Krasickiego, na działce ewidencyjnej nr 196/5
- Rozbudowa drogi gminnej nr 440011S ul. Cegielnianej w Lublińcu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rok 2026
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 3 w Ożarowie Mazowieckim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czubrowicach w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Demarczyka w Piekarach Śląskich
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





