eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica"Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy" - powtórzenie robót tego samego rodzaju



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy” – powtórzenie robót tego samego rodzaju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy” – powtórzenie robót tego samego rodzaju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3595ac-dac6-4672-9aa2-d5044e167511

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót tj. wykonanie utwardzenia terenu, roboty remontowe wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów, roboty elewacyjne, wykonanie konstrukcji stalowych, wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych, remont schodów zewnętrznych - zgodne z umową podstawową nr IMI.108/2024 z dnia 29.08.2024 r.
Przesłanki zastosowania trybu:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 132 ustawy Pzp.
2. Zamówienie polegające na powtórzeniu robót tego samego rodzaju było przewidziane w ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w treści SWZ zamówienia podstawowego.
3. Wartość udzielanego zamówienia nie przekracza 50 % przewidzianego w ogłoszeniu zamówienia podstawowego oraz innych dokumentów zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.39.2025.MKa

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 443782,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont sanitariatów w istniejącym budynku biurowym przy ul. Kraszewskiego obejmujący: malowanie ścian, sufitów i płytek ściennych (wraz z drobnymi reparacjami), malowanie drzwi, wymianę klamek, kratek wentylacyjnych, wymiana zniszczonych baterii i urządzeń sanitarnych).
2) Remont kasy w istniejącym budynku parterowym położonym w linii ogrodzenia przy ul. Kraszewskiego obejmujący: demontaż i rozbiórki, remont elewacji wraz z dociepleniem, remont ścian wewnętrznych (osuszenie, ogrzybienie, szpachlowanie, malowanie), wymianę drzwi zewnętrznych (na ciepłe), remont pokrycia dachowego z papy wraz z wymianą obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety), wymianę warstw posadzkowych.
3) Remont budynku stacji trafo położonym przy ul. Ignacego Lisa obejmujący: demontaże i rozbiórki, remont elewacji, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, remont ścian wewnętrznych (szpachlowanie, malowanie, okładziny ścienne), remont pokrycia dachowego z papy wraz z wymianą obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety), wymianę warstw posadzkowych, wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych.
4) Wykonanie konstrukcji stalowej pod siedziska na trybunie wschodniej.
5) Obudowa blachą trapezową istniejącej spikerki na dachu trybuny wschodniej.
6) Wymiana obróbek blacharskich na dachu trybuny wschodniej.
7) Dostawa i montaż klimatyzatora do pomieszczenia rozdzielni w budynku trybuny zachodniej.
8) Dostawa i montaż 2 kpl. bram dwuskrzydłowych (ogrodzeniowych).
9) Dostawa i montaż okien (galeria komunikacyjna na trybunie zachodniej).
10) Ułożenie nawierzchni trawy z rolki w miejscach zlikwidowanej bieżni (na płycie boiska) wraz z przygotowaniem terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU HAND-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-20-79-363

7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 9

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542873,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.