eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańPrzeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:„Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 721 37 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109721

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:„Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d35318a-14bf-4d44-a2e4-1c147437c35b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja infrastruktury i doposażenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w celu zwiększenia bazy łóżkowej oraz podniesienia jakości świadczonych usług w NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6023243,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji o pozwolenia na budowę oraz wykonanie wszelkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z niezbędnym wyposażeniem, mające na celu zrealizowanie kompleksowo inwestycji szczegółowo opisanej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „PFU”), stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421132-8 - Instalowanie okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45313100-5 - Instalowanie wind

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

24111500-0 - Gazy medyczne

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262522-6 - Roboty murarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: KONSORCJUM PB STRYKOWSKI – DELTA – AMPER. Wartość złożonej oferty przez w/w Wykonawcę: 12 000 000,00 zł. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 023 243,25 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, została zamieszczona przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania w dniu 12.06.2025 r.
Wartość oferty złożonej przez jedynego Wykonawcę dwukrotnie przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Powyższe stanowi przesłankę unieważnienia postępowania, wynikającą z art. 255 pkt 3) ustawy pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.