Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228778/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00234316/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kabli do zapisu EKG, kabli do pomiaru saturacji, mankietów do pomiaru RR dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: minska@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Platforma on-line działająca pod adresem: https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kabli do zapisu EKG, kabli do pomiaru saturacji, mankietów do pomiaru RR dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2dca49-2697-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018752/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.51 Zakup kabli do zapisu EKG, kabli do pomiaru saturacji, mankietów do pomiaru RR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228778/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/54/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109631,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem ASPEL Monicard Standard.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6209,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem Emtel FX3000 i FX3000MDSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21358,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem GE B125Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8867,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem Mindray BeneView T8 i T5Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 39668,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem Mindray PM-9000Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9979,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem Welch Allyn CVSMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5778,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable EKG, kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z kardiomonitorem Drager Infinity DeltaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20493,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kable do pomiaru saturacji, Mankiety do pomiaru RR kompatybilne z defibrylatorem ZOLLSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz cenowy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Asortyment musi być kompatybilny z danym kardiomonitorem. Jeśli asortyment okaże się niekompatybilny z danym kardiomonitorem, Wykonawca wymieni w ciągu 3 dni na właściwy lub Zamawiający zamówi właściwy asortyment na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6048,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7053,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7053,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7053,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7053,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3251,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3251,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3251,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18100,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18100,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18100,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4399,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10497,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4399,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna 30
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4399,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena przewyższa kwotę zamierzoną przeznaczyć na to zadanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23265,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23265,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23265,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna 30
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23265,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena przewyższa kwotę zamierzoną przeznaczyć na to zadanie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- "Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (kaniula 26G, maski krtaniowe, dreny Prezzera, Khera, pionowa serweta izolacyjna) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli".
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.