eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyZakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania Naukowe i Prace Rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359958c0-0cb1-448a-8e36-5fd2c7e5fc4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INS/FT-12/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342791,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż jednostek wewnętrznych ściennych – 21 szt.,
2. Dostawę i montaż jednostek zewnętrznych układu VRV – 2 szt.,
3. Wykonanie odpowiedniego podłoża do montażu jednostek
zewnętrznych. Zagęszczenie terenu oraz położenie płyty drogowej,
4. Dostawę i montaż orurowania instalacji freonowej – przewody
miedziane w otulinie izolacyjnej,
5. Dostawę i montaż przewodów instalacji skroplin PVC-klejonych dla
jednostek wewnętrznych,
6. Okablowanie całej instalacji, dostawa i montaż sterowników
naściennych dla trzech jednostek wewnętrznych oraz panelu
sterującego centralnego,
7. Próby szczelności instalacji freonowej,
8. Uruchomienie instalacji klimatyzacji.
9. Wykucia i demontaże otworów i przejść na rurociągi,
10. Demontaż i ponowny montaż sufitu podwieszanego na kondygnacji I,
11. Dostawę i montaż elementów składowych systemu sufitu
podwieszanego na kondygnacji II,
12. Wykonanie zabudów g-k maskujących instalacje freonowe i skroplin.
13. Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb klimatyzacji w budynku E40/1.
14. Wykonanie nowego sufitu podwieszanego kasetonowego na korytarzu II kondygnacji w budynku E40/1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) Dokumentacji Technicznej – załącznik nr 1
2) Wzorze umowy – załącznik nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293833,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488568,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293833,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLO - KLIMA Emil Sztal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-261-32-52

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jakubowice Konińskie

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293833,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.