Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248658/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy w budynku Zespołu Szkół w Cybince
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e77aa887-043f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno-ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarzy w budynku Zespołu Szkół w Cybince2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77aa887-043f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328039,64
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie korytarzy w budynku Zespołu Szkół w Cybince - ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka, dz. nr 202, obr. M. Cybinka).
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) zabezpieczenie podłóg i stolarki,
2) ługowanie farby olejnej z tynków ścian,
3) zeskrobanie i zmycie starej farby,
4) wykucie z muru ościeżnic,
5) dostawa i montaż stolarki drzwiowej,
6) gruntowanie podłoży,
7) szpachlowanie ścian,
8) wykonanie tynku mozaikowego o fakturze strukturalnej na ścianach,
9) malowanie ścian i sufitów,
10) demontaż istniejącej ścianki drzwiowej (na parterze) i wykonanie nowej ścianki G-K.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt techniczny z częścią rysunkową,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były
w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR.
Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt 1) SWZ spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44112310-4 - Ścianki działowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożone zostały dwie następujące oferty:Oferta Nr 1
Firma Budowlana Zbigniew Zych
ul. Staszica 5a, 69-108 Cybinka
cena oferty – 570 190,89 zł brutto
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały – 36 miesięcy
Oferta Nr 2
Konsorcjum Firm
1) Imperium GP Grzegorz Podhajecki,
ul. Bohaterów Warszawy 3, 69-100 Słubice
2) Usługi Budowlane Sylwester Kaczmarek
Sienno 17, 69-220 Ośno Lubuskie
cena oferty – 676 303,20 zł brutto
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały – 60 miesięcy
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 400 000,00 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu, (tj. do kwoty 676 303,20 zł brutto) unieważnia się
ww. postępowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570190,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676303,20 PLN
INNE PRZETARGI CYBINKA
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
więcej: przetargi CYBINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.