Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194076/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00205263/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00205269/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grabowiec
w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - Rozświetlamy Polskę”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Grabowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-425
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 651 24 74
1.5.8.) Numer faksu: 84 651 24 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grabowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowiec.pl/gmina/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grabowiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grabowiecw ramach Programu Inwestycji Strategicznych - Rozświetlamy Polskę”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45351a5-8d38-4a61-9d26-974a9aa16274
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064613/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grabowiec w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - Rozświetlamy Polskę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na terenie gminy Grabowiec zdecydowaną większość oświetlenia ulicznego stanowią stare lampy sodowe o dużych mocach (m.in. 250 W i 400 W). Niemal wszystkie stanowią własność PGE Dystrybucja S.A. i zamontowane są na słupach energetycznych stanowiących ich własność. W ramach realizacji projektu wymiana oświetlenia ulicznego zostanie dokonana w następujących sołectwach: Bronisławka, Grabowiec, Grabowiec-Góra, Majdan Tuczępski, Ornatowice, Rogów, Skibice, Skomorochy Małe, Tuczępy, Wólka Tuczępska, Żurawlów. Łączna ilość opraw, która zostanie wymieniona w ramach planowanej inwestycji wynosi 256 szt. Wymiana starych, o wysokiej mocy, opraw sodowych na oprawy typu LED niewątpliwie wpłynie na poprawę efektywności energetycznej Gminy Grabowiec przez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz na bezpieczeństwo i poziom życia mieszkańców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491381,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tom-net s.c. Dariusz Koper, Radosław Koper
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Koper, Radoslaw Koper,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212026351
7.3.3) Ulica: Ul. Matuszewska 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOM-NET S.C. DARIUSZ KOPER, RADOSŁAW KOPER
jakie przetargi wygrała firma
TOM-NET S.C. DARIUSZ KOPER, RADOSŁAW KOPER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
- Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Niedźwiada etap 1
- Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina
- Termomodernizacja budynku Warsztatowo-Dydaktycznego nr 1 Centrum Kształcenia Zawodowego w Siedlcach w ramach zadania pn."Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Siedlce"
- Wymiana oświetlenia na placu św. Wojciecha w Gnieźnie
- Wymiana słupów w centrum (ul. Tumska na odcinku ul. św. Wojciecha w Gnieźnie do ul. Łaskiego oraz ul. Łaskiego)
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.