Og³oszenie z dnia 2021-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00300759/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2022/BZP 00015992/01 - Wynik z dnia 2022-01-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych w 2022 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT HAJNOWSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 683 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administracja drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych w 2022 r
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7b482e3-51b5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00291773
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001371/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup paliw p³ynnych w 2022 r
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zdp@powiat.hajnowka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
zdp@powiat.hajnowka.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej rozporz±dzeniem RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka ul. Bielska 41, telefon: 85 683 20 01;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Dróg Powiatowych w Hajnówce jest Pani Magdalena Niesteruk, e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie „Dostawa paliw p³ynnych w 2022 roku” znak sprawy: DT.26.26.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania, o którym mowa w lit. c;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych okre¶lonego w art. 16 rozporz±dzenia RODO nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Skorzystanie z prawa ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa paliw p³ynnych w 2022 r- znak sprawy DT.26.26.2021. prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.26.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: Sukcesywne dostawy paliw p³ynnych na stacji Wykonawcy
1) Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy paliw p³ynnych do pojazdów, maszyn i urz±dzeñ, na stacji Wykonawcy w 2022 roku, jak ni¿ej:
- benzyny bezo³owiowej Pb 95 - szacunkowa ilo¶æ litrów, 5 000 l
- oleju napêdowego ON - szacunkowa ilo¶æ litrów, 55 000 l
2) Przedmiot umowy bêdzie ¶wiadczony bêdzie wielorazowo w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ciowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych, nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego. Okre¶lone ilo¶ci paliw s± ¶rednimi ilo¶ciami szacunkowymi i jako takie nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ co do ilo¶ci paliw p³ynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W zwi±zku z tym Wykonawca nie mo¿e dochodziæ ¿adnych roszczeñ finansowych np. odszkodowania je¿eli w okresie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy nie zakupi od wykonawcy wskazanych ilo¶ci paliw.
3) Paliwo odbierane bêdzie przez Zamawiaj±cego na stacji Wykonawcy, umiejscowionej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15,0 km od siedziby Zamawiaj±cego tj. 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41 , czynnej przez wszystkie dni tygodnia, minimum 10 godzin, nie pó¼niej ni¿ od godziny 7:00. Wykonawca wska¿e w ofercie stacjê paliw wraz z adresem, gdzie mo¿liwe jest tankowanie
- benzyny bezo³owiowej Pb 95,
- oleju napêdowego ON,
4) Dostarczane paliwa bêd± odpowiada³y obowi±zuj±cym normom w tym zakresie oraz spe³nia³y parametry okre¶lone przepisami prawa, w tym Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz. U. 2015 poz. 1680z pó¼n. zm.).
5) Wykonawca przez ca³y okres obowi±zywania umowy zobowi±zany jest posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716, ze zm.).
6) Do oleju napêdowego stosuje siê wymagania jako¶ciowe, okre¶lone szczegó³owo w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2015.1680 z dnia 23.10.2015r.). Paliwa musz± spe³niaæ normê PN-EN 228+A1:2017-06 ; PN-EN 590+A1:2017-06 oraz byæ zdatne do u¿ytku zarówno w warunkach letnich, przej¶ciowych i zimowych.
7) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê stosowaæ do obowi±zuj±cych na stacji paliw przepisów.
8) Wydawanie paliwa odbywaæ siê bêdzie na podstawie wa¿nej karty drogowej lub karty paliwowej do zbiornika pojazdów, maszyn i urz±dzeñ, ewentualnie do kanistra.
9) Zamawiaj±cy dopuszcza dwa rodzaje ewidencjonowania pobranego paliwa stanowi±cego podstawê do rozliczenia, jak ni¿ej:
a) ewidencjonowanie przez Wykonawcê wydanego paliwa w zbiorczym zestawieniu z podpisem kierowcy, oraz ka¿dorazowego odnotowywania w karcie drogowej ilo¶ci faktycznie pobranego paliwa.
b) przy u¿yciu kart paliwowych, z tym ¿e:
- karta paliwowa ma byæ wydana bezp³atnie odrêbnie na ka¿dy pojazd, sprzêt i urz±dzenie Zamawiaj±cego,
- Wykonawca do faktury za wykonanie zamówienia do³±czy zbiorczy dowód wydania, o którym mowa w §3 ust. 8 Projektu umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
- Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e karty paliwowe winny byæ wydane do dnia 31.12.2021 r. – w przypadku opó¼nieñ z wydaniem kart paliwowych Wykonawca umo¿liwi bezgotówkowe tankowanie pojazdów na wybranej stacji od dnia 01.01.2022 r. na zasadach i warunkach okre¶lonych w umowie tj. Wykonawca bêdzie prowadzi³ rejestr wydanego paliwa zawieraj±cy wszystkie elementy „Miesiêcznego zbiorczego dowodu wydania” okre¶lonego w SWZ i projekcie umowy.
10) Dostawy bêdê realizowane na zasadzie tankowania pojazdów do zbiornika pojazdów, maszyn i urz±dzeñ, ewentualnie do kanistra, na stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie.
11) Tankowanie pojazdów, maszyn i urz±dzeñ odbywaæ siê bêdzie w godzinach pracy stacji, czynnej minimum 10 godz. na dobê. Godzina otwarcia stacji nie pó¼niej ni¿ 7:00.
12) W nag³ych przypadkach Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliw z dystrybutora przez 24 godz. na dobê (klêska ¿ywio³owa, akcja zwi±zana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Dostawca na ¿±danie Zamawiaj±cego umo¿liwi zatankowanie pojazdów w innych godzinach ni¿ zosta³o okre¶lone w pkt 11.
13) Niezale¿nie od liczby innych klientów, ka¿dy pojazd zamawiaj±cego winien byæ zatankowany w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 minut od zg³oszenia siê kierowcy do pracownika stacji. W przypadku sytuacji kryzysowych wynikaj±cych z dzia³añ Zamawiaj±cego Wykonawca umo¿liwi tankowanie pojazdów i sprzêtu silnikowego poza kolejno¶ci± pojazdów znajduj±cych siê na stacji paliw.
14) W sytuacjach awaryjnych, gdy stacja bêdzie nieczynna Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacji paliw, zlokalizowanej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego na zasadach jak dla stacji Wykonawcy. W przypadku wyst±pienia takich sytuacji (tankownie na innej stacji ni¿ Wykonawcy) ceny tankowania bêd± cenami obowi±zuj±cymi na dystrybutorze Wykonawcy i zostanie doliczony rabat zgodnie z formularzem ofertowym, a wszelkie koszty tankowania pokryje Wykonawca.
15) Zamawiaj±cy przedstawi wykaz pojazdów, maszyn i urz±dzeñ, które bêd± zaopatrywane na stacji paliw Dostawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do udzielenia wy³onionemu w niniejszym postêpowaniu Wykonawcy , zamówienia polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cych dostaw paliwa w roku 2022 r do 10% ilo¶ci okre¶lonych w rozdziale III SWZ , w przypadku gdyby za³o¿one ilo¶ci okaza³y siê niewystarczaj±ce.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie Czê¶ci 1 - Sukcesywne dostawy paliw p³ynnych na stacji Wykonawcy -przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Oferowana cena brutto (C) – waga 50 punktów
liczona wg wzoru :
C=C_min/C_b ×50 pkt.
Gdzie :
Cmin- najni¿sza zaoferowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb- cena brutto badanej oferty
b) Oferowany sta³y rabat (R) od ceny brutto 1litra paliwa – waga 40 punktów
Liczony wg wzoru
R=(R_b [%])/(R_max [%])×40 pkt.
Gdzie:
Rb- wyra¿ony w procentach rabat od ceny brutto 1litra paliwa, w badanej ofercie,
Rmax- najwiêkszy ze wszystkich z³o¿onych ofert, wyra¿ony w procentach, rabat od ceny brutto 1 litra paliwa,
c) Odleg³o¶æ (O) najbli¿szej stacji Wykonawcy od siedziby Zamawiaj±cego tj. ul. Bielska 41 , 17-200 Hajnówka, waga 10 punktów
Odleg³o¶æ Liczba punktów
Odleg³o¶æ najbli¿szego punktu tankowania wyznaczonego przez Wykonawcê od siedziby Zamawiaj±cego od 0 do 5 km 10 pkt
Odleg³o¶æ najbli¿szego punktu tankowania wyznaczonego przez Wykonawcê od siedziby Zamawiaj±cego od 5 do 10 km 5pkt
Odleg³o¶æ najbli¿szego punktu tankowania wyznaczonego przez Wykonawcê od siedziby Zamawiaj±cego od 10 do 15 km 0pkt
Maksymaln± ilo¶æ punktów (P), jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 . Liczba punktów bêdzie obliczana zgodnie ze wzorem :
P=C+R+O
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ najbli¿szej stacji paliwowej Wykonawcy od siedziby Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego do siedziby Zamawiaj±cego
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego -15 000 litrów.
2) Przedmiot zamówienia ¶wiadczony bêdzie wielorazowo w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych. Terminy dostaw bêd± uzgadniane telefonicznie z Wykonawc± z min. 1 dniowym wyprzedzeniem i bêd± odbierane w godz. 7:00 – 15:00 przez osobê upowa¿nion± ze strony Zamawiaj±cego
3) Dostawy lekkiego oleju opa³owego realizowane bêd± przy u¿yciu ¶rodków transportu (cysterna) Wykonawcy spe³niaj±cych normy przewidziane w przepisach dotycz±cych ochrony ¶rodowiska do miejsca lokalizacji zbiornika tj. Zarz±d Dróg Powiatowych w Hajnówce ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, w sezonie grzewczym w 2022 roku.
4) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ciowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych, nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego. Okre¶lone ilo¶ci oleju opa³owego s± ¶rednimi ilo¶ciami szacunkowymi i jako takie nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ co do ilo¶ci oleju opa³owego faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W zwi±zku z tym Wykonawca nie mo¿e dochodziæ ¿adnych roszczeñ finansowych np. odszkodowania je¿eli w okresie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy nie zakupi od wykonawcy wskazanych ilo¶ci oleju opa³owego.
5) Lekki olej opa³owy winien charakteryzowaæ siê parametrami jako¶ciowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych edycji odpowiednich norm jako¶ciowych , PN-C-96024:2020-12 oraz parametrami jako¶ciowymi zgodnymi z Rozporz±dzenie Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. 2016 poz. 2008).
6) Wykonawca przez ca³y okres obowi±zywania umowy zobowi±zany jest posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ((Dz. U. z 2021 r. poz. 716, ze zm.).
7) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty przewiduj±cej odmienny ni¿ okre¶lony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostaw.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do udzielenia wy³onionemu w niniejszym postêpowaniu Wykonawcy , zamówienia polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cych dostaw paliwa w roku 2022 r do 10% ilo¶ci okre¶lnych w rozdziale III SWZ , w przypadku gdyby za³o¿one ilo¶ci okaza³y siê niewystarczaj±ce.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie Czê¶ci 2 - Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego do siedziby Zamawiaj±cego -przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Oferowana cena brutto (C) – waga 50 punktów
liczona wg wzoru :
C=C_min/C_b ×50 pkt.
Gdzie :
Cmin- najni¿sza zaoferowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb- cena brutto badanej oferty
b) Oferowany sta³y rabat (R) od ceny brutto 1litra paliwa – waga 40 punktów
Liczony wg wzoru
R=(R_b [%])/(R_max [%])×40 pkt.
Gdzie:
Rb- wyra¿ony w procentach rabat od ceny brutto 1litra paliwa, w badanej ofercie,
Rmax- najwiêkszy ze wszystkich z³o¿onych ofert, wyra¿ony w procentach, rabat od ceny brutto 1 litra paliwa,
c) Czas reakcji (CR) Wykonawcy na zg³oszenie zapotrzebowania na olej opa³owy przez Zamawiaj±cego – waga 10 punktów. Ka¿dy wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym czas reakcji na zg³oszenie i otrzyma liczbê punktów obliczon± z zale¿no¶ci:
- czas reakcji na zg³oszenie wynosz±cy do 24 godzin – 10 pkt.
- czas reakcji na zg³oszenie wynosz±cy do 48 godzin – 5 pkt.
- czas reakcji na zg³oszenie wynosz±cy powy¿ej 48 godzin – 0 pkt.
Czas reakcji oznacza wykonanie dostawy, okre¶lonej w zg³oszeniu ilo¶ci oleju opa³owego do siedziby Zamawiaj±cego.
Maksymaln± ilo¶æ punktów (P), jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 . Liczba punktów bêdzie obliczana zgodnie ze wzorem :
P=C+R+C_R
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy na zg³oszenie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie czê¶ci 1 i 2: Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek uczestnictwa w postêpowaniu dotycz±cy posiadania uprawnieñ i kompetencji do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716,). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wype³niony formularz ofertowy [wg za³±cznika nr 1a lub /i 1b do SWZ] ;2. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spó³ek cywilnych, konsorcjów);3. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (dotyczy spó³ki cywilnej, konsorcjum) Zamawiaj±cy wymaga, aby ustanowili pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika np. pe³nomocnictwo, umowê spó³ki cywilnej, umowê konsorcjum).W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie (spó³ka cywilna, konsorcjum), przedsiêbiorcy sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1.1 i 1.2 SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia w zakresie zwiêkszenia lub ograniczenia ilo¶ci paliw p³ynnych w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego.2. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mog± ulec zmianom, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy PZP,
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku:
a) zmiany regulacji prawnych obowi±zuj±cych w chwili zawarcia umowy, w tym przepisów dotycz±cych podatku od towarów i us³ug,
b) zmiany danych dotycz±cych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
c) zmiana podwykonawców robót.
4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych ust. 3 nie mo¿e prowadziæ do zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy (w wyj±tkiem zmiany regulacji prawnych dot. podatku od towarów i us³ug VAT, w tym przypadku kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmian± stawki VAT),
5. Ka¿da zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej za zgod± obu stron pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Wykonawca nie mo¿e bez zgody zmawiaj±cego dokonaæ cesji praw i obowi±zków wynikaj±cych z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich. W przypadku gdyby Wykonawca dokona³ takiej cesji to bêdzie ona bezskuteczna.
7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Dostawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-05
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa znaków, urz±dzeñ BRD i s³upków wsporczych do Zarz±du Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Zakup i dostawa agregatów pr±dotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szko³y Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepe³nosprawno¶ci± do placówek o¶wiatowych w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
wiêcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO OBIEKTÓW GMINY D¡BROWA BISKUPIA.
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego oraz tankowanie pojazdów i sprzêtu w benzynê bezo³owiow± z dystrybutorów na potrzeby w³asne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do gara¿owej stacji paliw zamawiaj±cego o pojemno¶ci 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciek³ych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urz±dzeñ jedn. organ. powiatu olsztyñskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
wiêcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





