eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c115b7c-4218-4c08-9f94-19b661c79b32

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c115b7c-4218-4c08-9f94-19b661c79b32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach, w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.272.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 1: Zakup serwera,
w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowy serwer:
Wymagania dla serwera:
1. Obudowa typu: RACK, wysokość maksymalnie 2U, wraz z szynami umożliwiającymi pełne wysunięcie serwera z szafy RACK,
2. Płyta główna: wyposażona w minimum 16 gniazd pamięci DDR5 z wsparciem do minimum 1 TB pamięci łącznej, złącza: 1x USB typ C, 1 x dedykowany port BMC Ethernet, 2x USB 3.1 typ A, 1 x VGA,
3. Procesor: dedykowany do pracy w serwerach, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 100000 punktów w benchmarku www.cpubenchmark.net Average CPU Mark Multithread Rating z dnia 22.04.2025 r.,
4. Pamięć RAM: zainstalowana 256 GB DDR5, RDIMM, ECC w kościach o pojemności 64 GB,
5. Zainstalowany kontroler sprzętowy RAID: o 8 GB cache, SATA/SAS/NVMe, z obsługą RAID 0/1/5/6/10/50/60),
6. Zatoka: na 8 dysków 2,5” SAS/SATA (sprzętowy RAID) w ramkach Hot-Plug,
7. Zainstalowane dyski twarde: 4 x 1,92 TB SSD Read Intensive, SATA 6 GB/s, 2,5” w ramkach Hot-Plug,
8. Zainstalowana karta sieciowa: 4x RJ-45, 10 GB/s, 10GBase-T, OCP 3.0),
9. Zainstalowana dodatkowa karta sieciowa: 2x QSFP56, 100 Gb/s, PCIe),
10. Zainstalowana karta Fibre Channel: 2x LC, 64 Gb/s, PCIe),
11. Zainstalowany kontroler zdalnego zarządzania: 1x RJ-45,
12. Zasilanie redundantne: 2x 1500W Hot-Plug klasy 80 PLUS Titanium,
13. Wentylatory redundantne: 2x wentylator Hot-Plug,
14. Zainstalowana maskownica bezpieczeństwa: tak,
15. Dodatkowe wyposażenie: przewody zasilające,
16. Gwarancja: 36 miesięcy typu OnSite, z czasem reakcji Next Business Day, z opcją zachowania dysków twardych w czasie gwarancji,
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 zostały określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 78860,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 2: Zakup oprogramowania DLP do ochrony przed wyciekiem danych,
w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowe oprogramowanie typu DLP:
Licencja na oprogramowanie: dożywotnia dla 100 użytkowników z rocznym serwisem w cenie;
Wymagania dla oprogramowania DLP:
1. Oprogramowanie musi działać na systemach operacyjnych:
a. Windows 10 (64-bit) z wszystkimi aktualizacjami zabezpieczającymi,
b. Windows 11 (64-bit) z wszystkimi aktualizacjami zabezpieczającymi,
c. MacOS 12 lub nowszym.
2. Serwer administracyjny musi obsługiwać instalację na systemach Windows Server 2016 (64-bit) i nowszych.
3. Serwer administracyjny musi obsługiwać bazy danych:
a. MS SQL Server 2016 lub nowsze,
b. MS SQL Express,
c. AzureSQL S3 lub nowsze.
4. Konsola administracyjna i komunikaty klienta muszą być w języku polskim.
5. Konsola zarządzająca musi umożliwiać pobranie pliku instalacyjnego agenta.
6. Serwer administracyjny musi umożliwiać instalację/dezinstalację zdalnego klienta na stacjach roboczych.
7. Reguły DLP muszą być egzekwowane nawet przy braku połączenia między klientem a serwerem zarządzającym.
8. Brak połączenia klienta z serwerem zarządzającym musi umożliwiać lokalne przechowywanie informacji i zebranych danych do czasu ponownego połączenia.
9. Serwer administracyjny musi umożliwiać zarządzanie za pośrednictwem konsoli.
10. System musi mieć możliwość konfiguracji automatycznej konserwacji dla bazy danych, usuwając najstarsze informacje, gdy rozmiar bazy osiągnie skonfigurowany limit.
11. Serwer administracyjny musi automatycznie pobierać aktualizacje definicji kategoryzowania stron internetowych, aplikacji i rozszerzeń plików, z opcją wyłączenia automatycznego pobierania.
12. Administrator musi mieć możliwość aby tworzyć, usuwać i modyfikować konta administratorów w konsoli programu.
13. Administrator musi mieć możliwość przypisywania i odbierania uprawnień do wybranych modułów programu, podzielonych na ustawienia (konfiguracja modułu) i logi (wyświetlanie logów modułu).
14. Serwer musi synchronizować użytkowników i stacje robocze z domeną Active Directory.
15. Administrator musi móc wymusić synchronizację ustawień i logów między stacją roboczą a serwerem w czasie rzeczywistym.
16. Serwer administracyjny musi umożliwiać ustawienie powiadomień dla użytkownika końcowego w przypadku złamania reguł związanych z ochroną DLP, z możliwością dostosowania grafiki, adresu e-mail i odnośnika do polityki bezpieczeństwa.
17. Administrator musi mieć możliwość wykonać audyt stacji roboczych/użytkowników w oparciu o różne czynności, takie jak uruchomione aplikacje, podłączone urządzenia, odwiedzane strony internetowe, wydrukowane dokumenty, wysyłane i odebrane wiadomości email oraz czynności na plikach.
18. Administrator musi mieć możliwość tworzenia własnych kategorii dla stron internetowych, aplikacji i typów plików.
19. Administrator musi mieć możliwość filtrowania i sortowania zebranych danych.
20. Serwer musi posiadać możliwość wysyłania alertów, przynajmniej za pośrednictwem wiadomości email.
21. Dashboardy muszą być generowane na podstawie wskazanych stacji roboczych, użytkowników lub grup w określonym przedziale czasu.
22. Serwer administracyjny musi posiadać wbudowany serwer SMTP dostarczony przez producenta oprogramowania.
23. Serwer administracyjny musi umożliwiać wykonywanie zadań kategoryzacji plików, zarówno istniejących na stacjach roboczych i zasobach sieciowych, jak i nowo powstałych na bazie już skategoryzowanych plików.
24. Serwer administracyjny musi mieć możliwość kategoryzacji plików wrażliwych na podstawie aplikacji, lokalizacji, adresu URL, formatu pliku i zawartości pliku.
25. Dla plików skategoryzowanych, wymagana jest możliwość tworzenia reguł dotyczących blokowania i zezwalania na różne operacje, takie jak zapisywanie, przenoszenie, drukowanie, wysyłanie pocztą, wysyłanie do chmury, przesyłanie komunikatorami itp.
26. Serwer administracyjny musi umożliwiać wyszukiwanie i ochronę plików w oparciu o różne kryteria, takie jak numery kart kredytowych, numer PESEL, numer dowodu osobistego, numer paszportu, wyrażenia regularne, określone ciągi znaków i numer IBAN.
27. Weryfikacja zawartości pliku musi odbywać się w czasie rzeczywistym.
28. Serwer administracyjny musi pozwalać na eksport logów do rozwiązania SIEM.
29. Konsola musi umożliwiać konfigurację/zmianę domyślnego serwera SMTP.
30. Konsola webowa musi pozwalać na weryfikację wersji zainstalowanego oprogramowania klienta, a także umożliwia aktualizację do nowej wersji lub dezaktywację tego oprogramowania.
31. System musi ochraniać pocztę e-mail Microsoft 365, sprawdzając każdą wiadomość e-mail wysyłaną przez użytkowników Microsoft 365.
32. System musi ochraniać pliki w Microsoft 365, kontrolując aktywność plików w Microsoft SharePoint, Microsoft OneDrive dla Firm i Microsoft Teams.
33. System musi wykorzystywać mechanizm OCR (optical character recognition), aby wykrywać poufne treści w obrazach, zdjęciach i zeskanowanych dokumentach
34. System musi posiadać możliwość integracji z systemami do analizy danych (PowerBI, Tableau, etc.)
35. System musi zapewniać możliwość zarządzanie szyfrowaniem dysków twardych oraz urządzeń wymiennych.

Licencja wsparcia technicznego producenta oprogramowania:
Wykonawca dostarczy wraz dożywotnią licencją systemu DLP – 12 miesięczną licencję na wsparcie
producenta oprogramowania. Licencja ta powinna obejmować minimum:
• Kontakt mailowy z działem wsparcia technicznego w celu rozwiązania problemów związanych z wdrożeniem lub obsługą systemu DLP
• Rozwiązywanie powtarzalnych i rozwiązywalnych problemów związanych z oprogramowaniem a także wsparcie przy identyfikacji problemów trudnych do powtórzenia.
• Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów oraz pomoc w określaniu parametrów dla konfiguracji oprogramowania oraz wstępne obejścia dla wykrytych problemów.
• Dostęp do dokumentacji i instrukcji na stronie internetowej.
• Dostęp do aktualizacji i poprawek.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 2 zostały określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 50974,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 3: Zakup narzędzia do zarządzania dostępem użytkowników i urządzeń do sieci,
w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowe oprogramowanie typu NAC:
Licencja na system: dożywotnia na 250 urządzeń jednocześnie podłączonych z rocznym serwisem w cenie;
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 3 zostały określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 29585,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90065,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENSALTA Silesia Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022388292

7.3.3) Ulica: Ścinawska 16

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523191771

7.3.3) Ulica: ul. Oleska 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58425,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38007,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30996,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tritech New Technologies Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362429731

7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników 56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30996,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.