Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244189/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu „Moje cudowne lata - wsparcie edukacji przedszkolaków z Gołkowic”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE IM. PRZYJACIÓŁ KUBUSIA PUCHATKA W GOŁKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271511934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrowicka 3A
1.5.2.) Miejscowość: Gołkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-341
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 472 70 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@ppgolkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pp-golkowice.godow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f49638e2-ea7a-4bb3-97c6-7ec23a1c99fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu „Moje cudowne lata - wsparcie edukacji przedszkolaków z Gołkowic”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f49638e2-ea7a-4bb3-97c6-7ec23a1c99fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107866/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu „Moje cudowne lata - wsparcie edukacji przedszkolaków z Gołkowic” z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+). Priorytet: FESL.06.00 – Fundusze Europejskie dla edukacji. Działanie: FESL.06.01 – Edukacja przedszkolna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.2601.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162328,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133158,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w Przedszkolu w Gołkowicacha) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SWZ Część I (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z transportem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 93145,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa gier edukacyjnych, książek, pomocy i programów dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w Przedszkolu w Gołkowicacha) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SWZ Część II (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z transportem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 40013,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129417,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159901,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136373,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inprosystem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 80
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136373,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172047,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edu-Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223
7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 105
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia zasobów magazynowych w ramach zadania pn. "Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług i doposażenie baz magazynowych niezbędnych do realizacji zadań OLiOC
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zadań w zakresie ochrony ludności i obrony"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Zielona klasa - Powrót do Natury dla Szkoły Podstawowej w Różynach"
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





