eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZakup układarki poboczy



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup układarki poboczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup układarki poboczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1424a240-2510-4b8b-a940-24e3c917c09f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035179/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup układarki poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/p.n/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup układarki poboczy”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Układarka poboczy musi spełniać niżej wyspecyfikowane wymagania:
Parametry maszyny:
• maszyna nowa, nieużywana,
• waga maszyny max. 3500 kg,
• napęd hydrauliki PTO,
• maszyna kompatybilna z nośnikiem – ciągnik rolniczy (przedni tuz),
• pojemność głównej komory – min. 2m3,
• min szerokość układanej warstwy materiału - 0,3m,
• max szerokość układanej warstwy materiału – min. 1,4m,
• wysokość układanej warstwy w zakresie min +- 240mm,
• regulowany kąt nachylenia lemiesza bocznego – min. 12%,
• hamulec hydrauliczny belki najazdowej,
• zasobnik na materiał z hydraulicznie regulowaną płytą przednią i taśmociągiem,
• taśmociąg podający materiał napędzany hydraulicznie,
• taśmociąg przystosowany do materiałów: kruszywa, żwiry, tłucznie, suchy beton, mieszanina betonu asfaltowego,
• taśma podajnika mat. – odporność na temp. min. 180 st. C,
• taśma podajnika materiału - szerokość min. 390mm,
• belka przednia z rolkami,
• rolki mocowane teleskopowo z regulacją hydrauliczną,
• tylna szczotka talerzowa do czyszczenia krawędzi jezdni napędzana hydraulicznie,
• stanowisko operatora spełniające wymagania BHP,
• min. 4 podwójne koła podporowe,
• pulpit operatora posiadający wszystkie funkcje sterowania układarki,
• lampa błyskowa ostrzegawcza,
• wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie.
3. Zamawiający wymaga ponadto, aby maszyna posiadała:
a) świadectwo zgodności - certyfikat CE,
b) książkę gwarancyjną maszyny,
c) instrukcję bezpiecznej obsługi i konserwacji maszyny i wyposażenia w języku polskim,
d) książkę konserwacji maszyny.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na plac Zamawiającego, ul. Energetyków 10, 64-100 Leszno.
5. Odbiór dostawy:
• miejsce dostawy: jednostka ZDP: plac Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie, ul. Energetyków 10 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00),
• termin dostawy układarki poboczy: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy,
• odbiór dostawy układarki poboczy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego,
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ekspertyzy technicznej dostarczonej maszyny w terminie do 14 dni od dnia dostawy.
6. Wykonawca zamówienia musi być właścicielem maszyny lub przedstawić dokumenty iż działa w imieniu lub na rachunek właściciela.
7. Kryteria oceny ofert, opisane w rozdziale III w pkt 4 SWZ, stanowiące:
1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga 60%,
2) Gwarancja i rękojmia jakości (miesiące) – waga 40%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43312000-3 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 200 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, złożono 1 ofertę. Wykonawca HYDROG Zakład Budowy Maszyn Eksport Import Krzysztof Cichocki 93-348 Łódź, Demokratyczna 119BC, za realizację ww. zamówienia zaoferował cenę ofertową w wysokości 291 132,39 złotych.
Przedmiotowa oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na uwadze Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291132,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291132,39 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.