Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00206964/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i budowa strony internetowej Gminy Trzebielino w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15
1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598580253
1.5.8.) Numer faksu: 598580167
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i budowa strony internetowej Gminy Trzebielino w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f247f5-eb15-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002384/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia”,
1.3.2 Budowa strony internetowej w ramach projektu Cyfrowa Gmina w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyfrowa Gmina, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206964/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.23.2022.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77190 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia i budowa strony internetowej Gminy Trzebielino w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Przełącznik sieciowy i UTM
• CZĘŚĆ II – Strona internetowa
• CZĘŚĆ III – Sprzęt komputerowy
Zamówienie w części I i części III obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia:
• Urzędu Gminy w Trzebielinie, ul. Wiejska 15, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i usługi muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 21510 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie w części II musi spełniać wymagania:• Strona internetowa musi spełniać wymagania związane z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
• Strona internetowa musi spełniać wymagania związane z ustawą o dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
• Dopuszcza się wykonanie strony internetowej na podstawie systemów zarządzania treścią dedykowanych lub Open Source.
• W przypadku systemów typu open source Zamawiający zabrania korzystania z: tzw. page builder (divi, elementor, gridbox itp.); gotowych płatnych i darmowych szablonów; powyższe wykluczenia wynikają z ich niedostosowania do standardu WCAG 2.1, szybkości działania strony oraz generowania niepotrzebnego kodu.
• W przypadku wykorzystania płatnych modułów/wtyczek w systemach typu Open Source Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do przedłużania ich okresu licencjonowania oraz ich bieżącej aktualizacji przez okres trwania gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.
• Zamawiający ze względów bezpieczeństwa wymaga dwuskładnikowego logowania do panelu systemu zarządzania treścią, nie generującego dodatkowych kosztów tj. za pomocą e-mail, Google Authenticator lub Microsoft Authenticator.
• Przedmiot zamówienia stanowić będzie własność Zamawiającego włącznie z przeniesieniem majątkowych praw autorskich na Zamawiającego.
• Strona internetowa musi zostać umieszczona na serwerze/przestrzeni chmurowej należącej do Zamawiającego.
• Płatność za przedmiot zamówienia jest jednorazowa i nie dopuszcza się rozwiązań abonamentowych
• Dostarczone usługi muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ III – Sprzęt komputerowyZamówienie w części I i części III obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia:
• Urzędu Gminy w Trzebielinie, ul. Wiejska 15, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i usługi muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 55680 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6703,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Jacek Baron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980171065
7.3.3) Ulica: Ul. Walentego Roździeńskiego
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części II – Strona internetowa na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 99 ust. 1, art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Sporządzony przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej SWZ jest niejednoznaczny, nie odpowiada celowi zamówienia. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania , Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegająca na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informację o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz nieprawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KasCom Adam Kiedrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782000033
7.3.3) Ulica: Ul. Wybickiego
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.