eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › PRZYGOTOWANIE I DOSTAWY CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW CENTRUM MEDYCZNEGO W RADZYMINIE Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWY
CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW CENTRUM MEDYCZNEGO W RADZYMINIE
Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI
WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://cmradzymin.bip-e.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWY
CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW CENTRUM MEDYCZNEGO W RADZYMINIE
Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI
WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03016f86-3589-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003068/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 PRZYGOTOWANIE I DOSTAWY CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie
Obejmujące całodobowe wyżywienie hospitalizowanych pacjentów poprzez świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowywania na bazie kuchni wykonawcy i dostarczania gotowych posiłków w wyznaczonym czasie i miejscu do siedziby zamawiającego.

2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług polegających na przygotowaniu poza siedzibą Zamawiającego całodziennego wyżywienia dla pacjentów.
3. Dostawa posiłków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązany jest do podawania wyporcjowanych posiłków i napojów do łóżka pacjenta w oddziale szpitalnym Zamawiającego - zgodnie z wymogami i standardami obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej oraz z uwzględnieniem diet indywidualnych i specjalnych.
4. Wykonawca zapewnia posiadanie profesjonalnego sprzęt służącego do transportowania i porcjowania posiłków, podtrzymującego odpowiednią temperaturę posiłków.
5. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń transportowych, zmywanie i dezynfekcję naczyń transportowych, zapewni ciągłość w świadczeniu usług żywienia z zachowaniem reżimu sanitarno-epidemiologicznego, zapewni utrzymanie w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym czystości naczyń transportowych.



6. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z dietami i prawidłową wartością odżywczą i kaloryczną, zgodnie z ustaleniami przeprowadzonymi wcześniej z dietetykiem Wykonawcy , tj.: ilością, jadłospisem i gramaturą.
a) Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków w opakowaniach jednorazowych oraz dystrybucja posiłków na oddziały Zamawiającego.
Posiłki będą (w razie potrzeby na wyraźne zalecenie Zamawiającego) dostarczane w opakowaniach jednorazowych – cateringowych, spełniających wymagania obowiązujące w zakresie higieny żywienia, zapewniających odpowiednią temperaturę oraz dostosowanych do rodzaju i wielkości posiłku. Na pojedynczych opakowaniach musi znajdować się informacja z nazwą diety, natomiast do poszczególnych oddziałów winny być dostarczane w odpowiednich pojemnikach zbiorczych (transportowych) zabezpieczających przed przypadkowym otwarciem oraz zapewniających utrzymanie temperatury posiłku.
Wszystkie opakowania muszą posiadać odpowiednie atesty, zezwolenia dopuszczające do stosowania. Herbata, kawa z mlekiem, kakao jak również zupy należy dostarczać w termosach. Do herbaty oraz kawy z mlekiem należy dostarczyć cukier.
Do zup dodatkowo należy dostarczać pojemnik jednorazowy styropianowy o poj. min. 450 ml w ilościach odpowiadających dziennemu zamówieniu oddziałów.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby posiłków podanych. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego.

Ilość posiłków
Ilość łóżek 32.
Szacowana miesięczna ilość posiłków to 757.
Rozdział dobowy zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki powinien uwzględniać średnio:
30–35% - zapotrzebowania energetycznego na śniadanie
35–40% - zapotrzebowania energetycznego na obiad
25–30% - zapotrzebowania energetycznego na kolację
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– złącznik nr 1 i załącznik nr 1a

Pozostałe wymaganie zostały określone w załącznikach nr 9, 9A, 9B do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236862,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369663,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236862,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU FALCON Krzysztof Abramczuk 05-200 Wołomin Ul. Mickiewicza 8 NIP:1250025639

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250025639

7.3.4) Miejscowość: WOŁOMIN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236862,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.