eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiTermomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 735 55 00

1.5.8.) Numer faksu: 95 73 55 670

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77736b3-a160-4558-a0aa-d2c3df6347fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044085/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych nr 14

1.1.16 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIM.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 44884281,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pod nazwą: „Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14”, zlokalizowanych przy ul. Mościckiego 5 w Gorzowie Wlkp. (na terenie działek o nr ewid. 086101_1.0006.1061, 086101_1.0006.1063, 086101_1.0006.1064, 086101_1.0006.1065, 086101_1.0006.1066, 086101_1.0006.2315, obręb 6 Słoneczne).
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie docieplenia przegród budowlanych tj., ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych oraz stropodachu;
 wymianę stolarki okiennej;
 wykonanie instalacji wywiewno-nawiewnej z odzyskiem ciepła;
 modernizację instalacji c.o. w budynku „przedszkolnym”;
 modernizację instalacji c.w.u.;
 wykonanie instalacji hydrantowej;
 modernizację instalacji elektrycznej;
 modernizację instalacji oświetleniowej;
 wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
 wykonanie budek dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumenty:
1) Projekt umowy;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 3860538,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pod nazwą: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5”, zlokalizowanego przy Al. Konstytucji 3 Maja 44 w Gorzowie Wlkp. (na terenie działek o nr ewid. 086101_1.0004.1481/4, 086101_1.0006.1296/4, 086101_1.0004.1487, obręb 4 Staszica.
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie docieplenia przegród budowlanych tj., ścian fundamentowych oraz stropodachów;
 wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej;
 wykonanie instalacji wywiewno-nawiewnej z odzyskiem ciepła;
 modernizację instalacji c.w.u oraz wykonanie podłączenia c.w.u. do węzła cieplnego;
 modernizację instalacji c.o.;
 wykonanie instalacji hydrantowej;
 modernizację instalacji elektrycznej;
 modernizację instalacji oświetleniowej;
 wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
 wykonanie budek dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają dokumenty:
1) Projekt umowy;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2093448,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550540,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2725704,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550540,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi budowlano-instalacyjne STAD-BUD Damian Staniszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992852736

7.3.3) Ulica: Metalowców 18

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550540,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.