Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa karmy dla zwierząt przebywających na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Piotrków
1.3.) Oddział zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczno 101
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446451840
1.5.8.) Numer faksu: 446451860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piotrkow.lodz.lasy.gov.pl/przetargi-zamowienia-zarzadzenia
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa karmy dla zwierząt przebywających na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-073f37d3-fd6d-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029231/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa karmy dla zwierząt przebywających w Leśnym Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku postępowaniem na Dostawę karmy dla zwierząt przebywających na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku, znak spr.: NZ.270.6.2024 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 1) PZP) unieważnionym z powodu niezłożenia ofert, zamówienie będzie udzielone w ramach zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304, art. 305 pkt 2) PZP – „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;”
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3de33ecc-cfe4-11ee-a3b5-e25d731b0da9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 126400
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla zwierząt przebywających na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji
Zwierząt w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku (adres: 97-320 Wolbórz, Polichno 125A).
W cenę dostawy należy uwzględnić koszty dojazdów do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt (adres: 97-320 Wolbórz, Polichno 125A), a także rozładunek zamówionej karmy. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie do końca 2024 roku, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z osobą prowadzącą Leśny Ośrodek Rehabilitacji Zwierząt.
Dostawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu, w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, promieniowaniem słonecznym itp.).
Produkty dostarczone do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt, nie spełniające ww. wymogów będą sprawdzane komisyjnie – w skład komisji stanowić będzie przedstawiciel Dostawcy i Zamawiającego.
Wymogiem obligatoryjnym dla całości karmy jest brak jakichkolwiek oznak nieprzydatności karmy. Mięso w postaci mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego (w proporcjach wołowe – 40%, wieprzowe – 40%, drobiowe – 20%), powinno być świeże i dostarczane w stanie wychłodzonym. Owady żywe w proporcjach: drewnojady – 20%, mączniki – 10%, szarańczaki – 10%, świerszcze – 60%.
Mięso nie powinno być otłuszczone i nie powinno mieć nieprzyjemnego zapachu i nienormalnego dla mięsa koloru. Dostawca gwarantuje, iż przedmiot umowy został poddany wymaganym badaniom lekarskim i na żądanie Zamawiającego przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające. Dostarczana karma nie może zawierać środków chemicznych w ilościach przekraczających ilości dopuszczalne, zgodnie z Polską Normą i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19
grudnia 2002 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości środków chemicznych stosowanych przy uprawie, ochronie, przechowywaniu i przewozie roślin, które mogą znajdować się w środkach spożywczych lub na ich powierzchni bez szkody dla zdrowia lub życia człowieka.
Ziarno zbóż musi spełniać wymagania jakościowe określone w Polskiej Normie: PN-70-R74013 Ziarno zbóż. Wstępna kontrola jakości i badanie cech organoleptycznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego badania dostarczanej karmy w zakładach higieny weterynaryjnej, sanepidach i innych zakładach specjalizujących się badaniami środków spożywczych. Dostawca ma obowiązek udostępnić oferowany towar upoważnionemu przez zamawiającego lekarzowi weterynarii celem pobrania próbek do badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Handel Usługi "Solidus" Krzysztof Wójciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101025565
7.3.4) Miejscowość: Kaleń 14
7.3.5) Kod pocztowy: 97-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI "SOLIDUS" KRZYSZTOF WÓJCIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI "SOLIDUS" KRZYSZTOF WÓJCIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Modernizacja 4 szt. łazienek w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sulejowie
- Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 32 o długości 0,474 km oraz przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 31 o długości 0,426 km w leśnictwie Stobnica
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w II półroczu 2025 r.
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.