eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Przebudowa stadionu miejskiego w Mrągowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu miejskiego w Mrągowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897419000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mragowo.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e3b5c8f-e11d-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu miejskiego w Mrągowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3b5c8f-e11d-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa stadionu miejskiego w Mrągowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6558080,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia podzielono na II etapy:
1. Etap I
1) Prace pomiarowe – niwelacja terenu,
2) Roboty rozbiórkowe – m.in. rozbiórka ogrodzenia, trybun, konstrukcji stalowych i innych elementów zagospodarowania terenu,
3) Wycinka drzew,
4) Boisko piłkarskie – roboty ziemne (w tym usunięcie nawierzchni boiska piłkarskiego), uzupełnienie podłoża gruntowego, system nawadniający, warstwa odsączająca, obrzeża, warstwa wegetacyjna,
5) Stadion – część lekkoatletyczna (w tym m.in. bieżnia, skocznia do skoku w dal i trójskoku, rzutnia do rzutu oszczepem, skocznia wzwyż i skocznia o tyczce, rzutnia kulą) – roboty ziemne (w tym rozbiórka bieżni o nawierzchni żużlowej), uzupełnienie podłoża gruntowego, podbudowa i obrzeża, odwodnienie bieżni,
6) Mury oporowe,
7) Przełożenie fragmentu ciepłociągu,
8) Oświetlenie terenu – bez opraw oświetleniowych i pomiarów powykonawczych,
9) Monitoring terenu – bez systemu monitoringu w budynku szatni (szafy RACK z wyposażeniem i monitora),
10) Nagłośnienie obiektu – układanie kabla w wykopach i rurach osłonowych,
11) Przyłącze i instalacje wodne – bez prób szczelności sieci wodociągowej, dezynfekcji rurociągów i płukania sieci,
12) Kanalizacja deszczowa – w tym m.in. kanały PVC, studnie, zbiornik retencyjny.
2. Etap II
1) Prace pomiarowe – obsługa geodezyjna, obsługa geotechniczna,
2) Boisko piłkarskie – wykonanie nawierzchni trawiastej i pielęgnacja przez minimum 3 miesiące, liczona od dnia pierwszego koszenia,
3) Stadion – część lekkoatletyczna (w tym m.in. bieżnia, skocznia do skoku w dal i trójskoku, rzutnia do rzutu oszczepem, skocznia wzwyż i skocznia o tyczce, rzutnia kulą) – nawierzchnia syntetyczna, strefa bezpieczeństwa, urządzenia lekkoatletyczne,
4) Wyposażenie obiektu,
5) Elementy małej architektury,
6) Ogrodzenie terenu,
7) Utwardzenie terenu – układ komunikacyjny, nawierzchnie z betonowych płyt ażurowych,
8) Trybuny,
9) Oświetlenie terenu – oprawy oświetleniowe i pomiary powykonawcze,
10) Monitoring terenu – system monitoringu w budynku szatni – szafa RACK z wyposażeniem i monitor,
11) Nagłośnienie obiektu – montaż głośników, dostawa wzmacniacza i mikrofonów,
12) Przyłącze i instalacje wodne – próby szczelności sieci wodociągowej, dezynfekcja rurociągów i płukanie sieci,
13) Kanalizacja deszczowa – ściek betonowy,
14) Zieleń – nasadzenie drzew i krzewów, wykonanie trawników,
15) Budynek magazynowy.
3. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia:
1) dostawę traktorka uniwersalnego z dodatkowym wyposażeniem,
2) dostawę wózka do malowania linii,
3) wykonanie strefy bezpiecznej ze sztucznej trawy przy bieżni – należy wykonać strefę bezpieczną z trawy naturalnej,
Uwaga!
Pełen OPZ w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8339400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10334968,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8339400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782

7.3.3) Ulica: ul. Kościerska 8F

7.3.4) Miejscowość: Żukowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8339400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.