Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00207018/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00224721/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/208033/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f4e69a-a02b-41b3-82cc-76c61e957700
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/WZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2712405,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe.
6.1 Informacje ogólne
Budynek szkoły znajduje się w Warszawie na terenie Dzielnicy Ursynów przy ul. Małcużyńskiego 4. Budynek wybudowany w latach 80. Budynek wolnostojący składający się z kilku połączonych między sobą segmentów:
1) segment dydaktyczny – budynek trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony, z wewnętrznym dziedzińcem;
2) segment administracyjny – budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony;
3) segment sportowy – budynek w układzie mieszanym, posiadający jedną lub dwie kondygnacje naziemne;
4) łącznik – budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony.
użytkowanych przez dwie placówki oświatowe tj. szkołę podstawową oraz przedszkole. W południowej części działki znajduje się teren rekreacyjno-sportowy. Dostęp do działki z ulicy Przy Bażantarni, Małcużyńskiego i Małej Łąki.
W okresie lat 2022–2024 wykonano modernizację/remont kondygnacji drugiej i trzeciej w segmencie dydaktycznym, kondygnacji naziemnej i podziemnej w segmencie administracyjnym.
6.2 Opis stanu istniejącego
Ściany w technologii konstrukcji szkieletowej, w której zastosowano elementy systemu „Ż”. Fundamenty żelbetonowe wylewane. Szkielet prefabrykowany: słupy, podciągi i nadproża UWU. Ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów systemu „Ż”. Ściany osłonowe z gazobetonu. Stropy kanałowe, częściowo wylewane. Dach płaski.
6.3 Przedmiot zamówienia
1) Przeprowadzenie modernizacji pomieszczeń i korytarzy na parterze segmentu dydaktycznego i zaplecza sportowego segmentu sportowego.
2) Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w segmencie dydaktycznym i zapleczu sportowym segmentu sportowego na parterze;
3) Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w segmencie dydaktycznym na parterze;
4) Modernizacja dziedzińca wewnętrznego wraz z wymianą nawierzchni w segmencie dydaktycznym na parterze.
5) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania na korytarzach w budynku.
6) Zamontowanie kamer na korytarzach w budynku. Instalacje teletechniczne w innych segmentach zostały wykonane we wcześniejszych etapach modernizacji budynku.
6.4 Zakres zamówienia
1) Pomieszczenia i teren zewnętrzny objęte zakresem robót:
a) pomieszczenia A.01–A.29 (segment dydaktyczny);
b) pomieszczenia A.30–A.59 (segment sportowy);
c) rozdzielnia główna A.71;
d) klatki schodowe K1, K2, K5;
e) dziedziniec wewnętrzny;
f) teren przez pomiędzy wejściem WE1 i WE2.
2) Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o przedmiary robót.
3) Roboty elektryczne i teletechniczne należy wykonać w oparciu o projekt techniczny pn. „Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych” oraz przedmiar robót.
4) Roboty sanitarne należy wykonać z oparciu o przedmiar robót.
5) Roboty na dziedzińcu wewnętrznym należy wykonać w oparciu o przedmiar robót.
6) Instalację systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania należy wykonać w oparciu o przedmiar robót i ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej.
7) Zakres prac do wykonania:
• zabezpieczenie okien, drzwi, grzejników, posadzek oraz innych elementów niedemontowanych na czas wykonywanych robót
• wyniesienie i zabezpieczenie mebli i wyposażenia na czas modernizacji;
• demontaż i zabezpieczenie elementów wyposażenia niepodlegających modernizacji tj. okien, drzwi, grzejników, ścian, podłóg oraz innych elementów;
• demontaż starych kanałów wentylacyjnych;
• demontaż starych sufitów podwieszanych g–k;
• rozbiórka posadzek, ścian, obudów, okładzin ściennych
• wykonanie ścianek g–k, obudów g–k;
• wykonanie napraw tynków ścian i sufitów;
• gruntowanie i malowanie ścian i sufitów;
• wykonanie systemowych sufitów podwieszanych;
• wymiana podokienników;
• wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej;
• wymiana osłon grzejnikowych;
• wymiana gaśnic w skrzynkach;
• montaż narożników i desek odbojowych na ścianach;
• wymiana posadzek z wykładzin i okładzin ceramicznych;
• czyszczenie istniejących posadzek lastrykowych;
• wymiana odcinka instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej
• wykonanie podejść pod zawory czerpalne i podejść odpływowych
• wykonanie pasów umywalkowych z okładzin ceramicznych;
• wymiana umywalek, zlewów, baterii;
• demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;
• montaż rozdzielnic głównych i lokalnych;
• montaż tras kablowych;
• montaż wewnętrznych linii zasilających;
• montaż instalacji siłowych i oświetleniowych;
• montaż szaf dystrybucyjnych;
• montaż instalacji niskoprądowych;
• montaż instalacji CCTV, LAN, widedomofonowej, kontroli dostępu;
• montaż instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania;
• wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej (do pierwszej studzienki poza budynkiem) wraz z robotami towarzyszącymi;
• rozbiórka elementów starej nawierzchni wraz z elementami konstrukcyjnymi;
• wymiana studzienki ściekowej wraz z poziomem instalacji deszczowej;
• wykonanie podłoża pod nową nawierzchnię;
• wykonanie nawierzchni z poliuretanu;
• budowa pochylni wraz z balustradami dla osób z niepełnosprawnościami wraz z robotami towarzyszącymi;
• montaż ławek;
• usunięcie, wywóz i utylizacja wszelkich elementów rozbieranych lub demontowanych i podlegających usunięciu z placówki.
8) Zabezpieczenie teren robót przed dostępem osób nieupoważnionych.
9) Wykonanie wszystkich robót towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania prac objętych zakresem zamówienia.
10) Wykonanie wszystkich prace odtworzeniowych i porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku po zakończeniu robót.
11) Uruchomienie, badania, sprawdzenia, pomiary powykonawcze wszystkich wykonanych instalacji wraz z zamontowanymi urządzeniami.
12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,
• Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 5a do SWZ z załącznikiem nr 1 – materiały informacyjne,
• Projekt Techniczny stanowiący Załącznik nr 5b do SWZ,
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik nr 5c do SWZ,
• Przedmiary Robót stanowiące Załącznik nr 5d do SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje ujętego w projekcie technicznym branży elektrycznej:
• wykonania sygnalizacji wydawania posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4969160,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2950000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUCHMAX, KRZYSZTOF Suchenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241002625
7.3.3) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego 26
7.3.4) Miejscowość: Jadów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-280
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.