eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.starachowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01abe289-25db-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2021.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324074,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.
Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych tj.:
1) naprawy i wymiany wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i ciepłej wody,
2) sprawdzenie stanu instalacji wodnych z usunięciem nieszczelności, uszczelnienie zaworów wodnych występujących w instalacji do zaworów odcinających w mieszkaniach oraz ich wymiana,
3) udrażnianie, uszczelnianie pionów, poziomów kanalizacyjnych i rur odpowietrzających, likwidacja przecieków, udrażnianie studzienek kanalizacyjnych (w granicach własności nieruchomości),
4) przeprowadzanie lub udział w okresowych kontrolach stanu technicznego suchych pionów
i urządzeń p.poż. oraz usuwanie stwierdzonych usterek i nieprawidłowości,
5) konserwacja zaworów czerpalnych przy zdrojach ulicznych,
6) okresowe wykonywanie przeglądów technicznych instalacji gazowych w myśl przepisów Prawa Budowlanego, sporządzanie stosownej dokumentacji z tego zakresu,
7) wykonanie konserwacji rur, zaworów i usuwanie ich nieszczelności,
8) wykonywanie konserwacji, napraw i przeglądów instalacji gazowych w mieszkaniach,
9) wykonywanie doraźnych i okresowych prób szczelności instalacji gazowych,
10) konserwacja i naprawy instalacji i urządzeń c.o. i c.c.w. łącznie z uszczelnieniem zaworów grzejnikowych,
11) uzupełnianie izolacji na instalacjach, odpowietrzanie instalacji c.c.w. i c.o. łącznie
z grzejnikami,
12) płukanie grzejników, udrażnianie pionów i gałązek grzejnikowych,
13) wykonywanie remontów z udziałem materiału powierzonego przez najemcę (gwarancja na materiał po stronie najemcy),
14) inne naprawy i konserwacje w lokalach gminnych według potrzeb i wskazań Zamawiającego,
15) przyjmowanie zgłoszeń (awarii od mieszkańców w wyżej wymienionym zakresie w dni robocze oraz wolne od pracy na II-ej i III-ej zmianie).
Naprawy bieżące i konserwacje dotyczą niżej wymienionych budynków gminy Starachowice (369 lokali):
a) ul. Bugaj 7, 9, 11, 11a, 15, 20, 22, 24, 26, 38, 39, 40, 41,
b) ul. Robotnicza 1, 2, 4, 10, 14,
c) ul. Widok 8,
d) ul. Hutnicza 8, 13, 15, 15a,
e) ul. Konstytucji 3 Maja 17,
f) ul. Leśna 13, 27,
g) ul. Kościelna 22,
h) ul. M. Piłsudskiego 5, 35, 94, 104,
i) ul. Rynek 12,
j) ul. Targowa 11
k) ul. Ostrowiecka 21a, 21b, 107, 114,
l) ul. Radomska 51, M.C. Skłodowskiej 18,
m) ul. Polna 47, Boczna 42,
n) budynki Wspólnot Mieszkaniowych, w których gmina posiada lokale komunalne – 455,
o) lokale użytkowe:
• ul. Zgodna 2,
• ul. Piłsudskiego 35,
• ul. Harcerska 9A,
• ul. Kochanowskiego 5,
• ul. Konstytucji 3 Maja 7, 9, 11, 31,
• ul. Majówka 12,
• ul. Reja 11,
• ul. Staszica 7, 9,
• ul. Żeromskiego 1, 3, 5, 8,
• ul. Armii Krajowej 28,
• ul. Targowa 3,
• ul. Czerwonego Krzyża 1.
Wartość wynagrodzenia za usługi objęte przedmiotem zamówienia, nie powinna przekroczyć kwoty określonej w 2022 r.: 350 000,00 zł brutto w tym 40 % winno być przeznaczone na materiały i sprzęt potrzebne do realizacji zadania (w 2022 r.:
140 000,00 zł brutto).
Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających wymogom określonym
w obowiązujących przepisach,
2) przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
3) w terminie 5 dni od daty podpisania umowy przedłożyć polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające zawarcie na czas realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż cena ofertowa. Ubezpieczeniem powinna być objęta odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego, pracowników i osób trzecich z tytułu szkód powstałych w związku z wykonywanym zamówieniem,
4) zapewnić całodobową obsługę w zakresie zleceń awaryjnych (dyżury na II, III zmianie i w dni wolne od pracy),
5) zapewnić, że pracownicy świadczący czynności określone w zakresie przedmiotu zamówienia, będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
6) uwzględnić specyfikę wykonywania prac, zapewniając bezpieczeństwo osób i mienia na terenie prowadzonych prac,
7) przyjąć na czas realizacji robót instalacyjnych prawną i materialną odpowiedzialność za przejęty protokolarnie teren prac,
8) zobowiązać się własnym kosztem i staraniem urządzić swoje zaplecze budowy/robót instalacyjnych lub ogólnobudowlanych i elektrycznych,
9) uporządkować teren po zakończeniu usług objętych bieżącym zleceniem.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem robót instalacyjnych, gazowych, wodnych, kanalizacyjnych i c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349457,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349457,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349457,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SPEC s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290196580

7.3.3) Ulica: ul. Relaksowa 51

7.3.4) Miejscowość: Brody

7.3.5) Kod pocztowy: 27-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349457,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.