Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00164217/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00173986/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00196908/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Leszno, części od 1 do 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.szawelska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21990,Usuwanie-skutkow-powodzi-na-ciekach-i-w-infrastrukturze-bedacej-w-administracji-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Leszno, części od 1 do 152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503e76fe-7317-422f-9dbc-55af8d5f0daa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.255 Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Leszno z podz. na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:- usuwanie zakrzaczeń i samosiejek drzew,
- zabudowa wału poprzez dowóz gruntu, formowanie i dogęszczenie warstwami,
- zabezpieczenie przed ponowną erozją poprzez wykonanie humusowanie i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 76729,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:- naprawa i odnowienie mechanizmów i zamknięć zasuwowych z ich demontażem i montażem,
- demontaż, odnowienie i montaż krat pomostowych,
- piaskowanie i malowanie elementów stalowych,
- wykonanie i montaż barierki ochronnej stalowej,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 57419,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:- przygotowanie skarpy do robót przez wycinkę roślinności (trawy i krzaków),
- wykonanie opasek faszynowych w stopie skarpy,
- zabudowę skarpy gruntem zgrupowanym na przeciwległym brzegu, dogęszczenie warstwami,
- wzmocnienie skarpy geowłókniną,
- humusowanie i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 142845,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:- wymiana klapy zwrotnej w 1 przepuście,
- konieczne wykopy i zasypki przy drugim przepuście, wymiana rurociągu i naprawa betonów w przyczółkach,
- zdjęcie darni i humusu, dowóz gruntu w celu zabudowy braków w wałach, niwelacja korony i wyprofilowanie skarp, dogęszczenie warstw,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 20495,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5:- remont kołnierzy stalowych, przeciwwag, klap zwrotnych w przepustach,
- konieczne wykopy i zasypki, naprawa betonów w mnichach,
- montaż prowadnic zasuw, zasuw ślizgowych i mechanizmów wyciągowych oraz zamknięć remontowych z szandorów drewnianych,
- wykonanie humusowania i obsiew,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 76975,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6:- zdjęcie darni i humusu, dowóz gruntu w celu zabudowy braków w wałach i wyprofilowanie skarp, dogęszczenie warstw,
- wykonanie opasek faszynowych w stopie skarpy,
- umocnienie skarpy siatką stalową,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 54947,79 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7:- wykoszenie roślinności przy budowli, zakup i dowóz brakującego gruntu,
- odcięcie dopływu wody przez budowę gródz, pompowanie wody,
- demontaż skorodowanych elementów stalowych, wykonanie i montaż nowych zasuw ślizgowych i remontowych, mechanizmów wyciągowych, prowadnic, belek wspornikowych,
- remont powierzchni betonowych,
- malowanie elementów stalowych,
- montaż ład wodowskazowych,
- zdjęcie darni i humusu, dowóz gruntu w celu zabudowy braków w wałach i wyprofilowanie skarp, dogęszczenie warstw,
- wykonanie opasek faszynowych w stopie skarpy,
- umocnienie skarpy siatką stalową,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 116982,69 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8:- zdjęcie darni i humusu, dowóz gruntu w celu zabudowy braków w wałach i wyprofilowanie skarp, dogęszczenie warstw,
- wykonanie opasek faszynowych w stopie skarpy,
- umocnienie skarpy siatką stalową,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 371295,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9:- zdjęcie darni i humusu, dowóz gruntu w celu zabudowy braków w wałach i wyprofilowanie skarp, dogęszczenie warstw,
- wykonanie opasek faszynowych w stopie skarpy,
- umocnienie skarpy siatką stalową,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 217175,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10:- przygotowanie skarpy do robót przez wycinkę roślinności (trawy i krzaków),
- wykonanie palisady z pali i opasek faszynowych w stopie skarpy,
- zabudowę skarpy dowiezionym gruntem, dogęszczenie warstwami,
- naprawa umocnień w korycie oraz progów dennych z uzupełnieniem kamienia naturalnego,
- plantowanie, humusowanie i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 329991,93 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11:- wykoszenie roślinności oraz usunięcie namułów w rejonie budowli, oczyszczenie rurociągów z namułów,
- odcięcie dopływu wody przez budowę gródz, pompowanie wody,
- demontaż skorodowanych i montaż nowych klap zwrotnych,
- remont powierzchni betonowych,
- malowanie elementów stalowych,
- montaż nowych uszczelek,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 17958,55 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12:- wykonanie wyściółek faszynowych w wyrwie oraz opasek faszynowych w stopie skarpy,
- zabudowę skarpy dowiezionym gruntem, dogęszczenie warstwami,
- wykonanie humusowania i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 87888,43 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13:- konieczne wykopy i zasypki, naprawa betonów,
- demontaż starej zasuwy i montaż nowej z desek i bali,
- wymiana kładki drewnianej na stalową z kratek WEMA,
- oczyszczenie elementów stalowych i ich zabezpieczenie antykorozyjne poprzez malowanie,
- oczyszczenie terenu i wywóz zanieczyszczeń,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 19987,03 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14:- konieczne wykopy i zasypki,
- rozbiórka konstrukcji żelbetowych i wykonanie nowych przepustów rurowych z piętrzeniem,
- wykonanie nawierzchni drogowej z tłucznia kamiennego,
- humusowanie i obsiew,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.5.5.) Wartość części: 76437,98 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- usunięcie złomów i odpadów bio z koryta rzeki,- odmłodzenie starych drzew przez podcięcie do 30 % korony drzew,
- hakowanie dna rzeki,
- dowóz gruntu, jego zagęszczenie i uformowanie, zabudowa wyrw wyściółką z kiszek, umocnienie stopy skarp kiszką faszynową i humusowanie z obsiewem skarp rzeki,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 120920,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54672,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108837,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54672,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Roman Nowostawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9161246797; REGON 020801256
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wszewilki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54672,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48636,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76527,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48636,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Roman Nowostawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9161246797; REGON 020801256
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wszewilki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48636,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118594,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158321,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118594,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBAMO Zakład Usług Robót Ziemnych i Melioracyjnych Bartłomiej Grochowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6991052201; REGON 411011161
7.3.3) Ulica: Stara Góra 36
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118594,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50949,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78687,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50949,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Jerzy Chudzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6991447690; REGON 411271666
7.3.3) Ulica: Zaorle 30
7.3.4) Miejscowość: Pakosław
7.3.5) Kod pocztowy: 63-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY CHUDZIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY CHUDZIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50949,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71884,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82779,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71884,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Rybne Usługi i Handel Andrzej Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6991029277; REGON 410293230
7.3.3) Ulica: Czernina Dolna 22
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ ZALEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ ZALEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71884,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49563,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74646,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49563,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBAMO Zakład Usług Robót Ziemnych i Melioracyjnych Bartłomiej Grochowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6991052201; REGON 411011161
7.3.3) Ulica: Stara Góra 36
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49563,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166909,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193843,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166909,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inbud Michał Kutera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9121688075; REGON 021001210
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Będkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-050
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166909,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284981,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347738,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284981,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Roman Nowostawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9161246797; REGON 020801256
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wszewilki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284981,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164543,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220685,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164543,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Landscape Lucyna Szymanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9151667468; REGON 386462951
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 16A
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LS Landscape Lucyna Szymanowicz
jakie przetargi wygrała firma
LS Landscape Lucyna Szymanowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164543,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219727,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354232,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219727,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Roman Nowostawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9161246797; REGON 020801256
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wszewilki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219727,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17187,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35613,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17187,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Budowlane Zarzecka Iwona i Zarzecki Mateusz s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Iwona Zarzecka - Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Budowlane - działa w formie w/w s.c. - CEIDG Mateusz Zarzecki - Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Budowlane - działa w formie w/w s.c. - CEIDG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9880281621; REGON 021207035
7.3.3) Ulica: Baszyn 35
7.3.4) Miejscowość: Wińsko
7.3.5) Kod pocztowy: 56-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17187,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84725,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lema Spółka Jawna Mariusz Lehmann Marek Maciołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6190010274; REGON 250019313
7.3.3) Ulica: ul. Grochowska 49
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-332
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEMA SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ LEHMANN, MAREK MACIOŁEK
jakie przetargi wygrała firma
LEMA SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ LEHMANN, MAREK MACIOŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25559,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35445,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25559,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Melioracyjno-Instalacyjnych Dorota Kałuża
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9151009251; REGON 930465791
7.3.3) Ulica: ul. Poziomkowa 27
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT MELIORACYJNO-INSTALACYJNYCH Dorota Kałuża
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT MELIORACYJNO-INSTALACYJNYCH Dorota Kałuża
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25559,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63827,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136135,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63827,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Roman Nowostawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9161246797; REGON 020801256
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wszewilki
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63827,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60359,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118004,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60359,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lema Spółka Jawna Mariusz Lehmann Marek Maciołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6190010274; REGON 250019313
7.3.3) Ulica: ul. Grochowska 49
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-332
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEMA SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ LEHMANN, MAREK MACIOŁEK
jakie przetargi wygrała firma
LEMA SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ LEHMANN, MAREK MACIOŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60359,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie przeglądów technicznych rocznych i pięcioletnich w budynkach Komendy Głównej Policji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 poz. 418).
- Dostęp do platformy wellbeingowej
- Bydgoszcz, ul. Szubińska 32 - wykonanie przyłączy wod.-kan. wraz z zewnętrznymi instalacjami do budynku oraz prac budowlanych wielobranżowych
- Wyk inwentaryzacji wyk robót bud. oraz sporządzenie ekspertyzy bud. w zakresie jakości wyk robót przez rzeczoznawców bud. dla inwestycji pn: "Przebudowa i dostosowanie do przepisów p.poż DS PW Żaczek
- Prace porządkowo - konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Zielonej Górze
- Zabezpieczenie konstrukcji więźby dachowej, remont kominów ponad dachem, naprawy pokrycia i poszycia dachowego w budynkach przy ul. Brylowskiej 4 i Hrubieszowskiej 6 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Stawek
- Wykonanie robót naprawczych prawostronnego i lewostronnego muru oporowego rzeki Krępicy.
- Remont jazu na rzece Jaryszowiec w km 1+200, m. Ujazd
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Kocierzowy
- Zabudowa nor zwierzęcych na wałach przeciwpowodziowych na terenie NW Opole
- Renowacja zbiornika wodnego na dz. nr 32 w m. Lubania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.