Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241227/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie projektu technicznego wielobranżowego dla zadania: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Kubusia Puchatka przy ul. Wierzbowej w Ciechocinku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfd0f491-e04f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie projektu technicznego wielobranżowego dla zadania: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Kubusia Puchatka przy ul. Wierzbowej w Ciechocinku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd0f491-e04f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Budowa Przedszkola Samorządowego przy ul. Wierzbowej - opracowanie projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje (w wersji papierowej i elektronicznej) następujące elementy:
a) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) Uzyskanie map dla celów projektowych,
c) Wykonanie badań geotechnicznych niezbędnych do prawidłowego posadowienia obiektu,
d) Uzyskanie warunków technicznych dla projektowanych sieci,
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wraz z uzgodnieniem konserwatorskim i pozwoleniem na budowę nowego obiektu i rozbiórkę istniejącego,
f) Pozostałe dokumenty niezbędne do uzyskania stosownych zezwoleń na realizację inwestycji,
g) Koncepcja projektowa wymagająca zatwierdzenia przez Zamawiającego,
h) Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022.1679 t.j. ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu z dostosowaniem do istniejącej infrastruktury (dla uzyskania pozwolenia na budowę)
i) Projekt techniczny wielobranżowy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z dostosowaniem do istniejącej infrastruktury, w tym:
- branża architektoniczna,
- branża konstrukcyjna,
- branża instalacji wod.-kan.,
- branża instalacji c.o. (w tym ogrzewanie podłogowe: pompa ciepła, instalacja fotowoltaiczna + alternatywne ogrzewanie gazowe),
- branża instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- branża instalacji elektrycznych (w tym system kontroli dostępu, instalacja internetowa),
- technologia kuchni,
- aranżacja wnętrz,
- zagospodarowanie terenu,
- plac zabaw,
j) Uwzględnienie w projekcie wszelkich rozwiązań niezbędnych dla prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania obiektu,
k) Uzgodnienia BHP, P-POŻ, Inspekcja Sanitarna, Ergonomii,
l) Nadzór autorski,
m) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
n) Kosztorysy inwestorskie i ofertowe wraz z przedmiarem robót,
o) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
p) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,
q) Pozostałe dokumenty niezbędne do uzyskania stosownych zezwoleń na realizację inwestycji,
r) Oświadczenie o kompletności dokumentacji z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objęty zamówieniem.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198645 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa BJN Bartosz Nożewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340852435
7.3.3) Ulica: Chopina 32/25
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe - Pracownia Architektoniczna ARCHISIZE Jakub Kaczorowski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-DROGOWA BJN - BARTOSZ NOŻEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-DROGOWA BJN - BARTOSZ NOŻEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Budowa schodów łączących Rondo J. Himilsbacha z Al. Jana Pawła II
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontów obiektów budowlanych
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Centrum Kultury Fordon przy ul. Gawędy 5 w Bydgoszczy
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi rowerowej na odcinku od miejscowości Chojniczki do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 235 (powtórzony)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.